Åå så spennende med første på begge sider! Her er det første på pappaens side, og du kan tro det ble lykkerus der i huset når vi fortalte det! Mine foreldre ble selvfølgelig også kjempeglad. Jeg gledet meg utrolig mye til å fortelle det til begge sider, ville helst gjøre det med en gang jeg hadde positiv test :D

Ja, er så spent :D tror svigers kommer til å gråte, sambo et enebarn og jeg har en lillebror bare.. Så tror og håper det blir stor stas for alle:p
Har ønsket å fortelle det lenge nå, men med tanke på at jeg mistet første gang, holder vi tett så lenge vi klarer og da blir overraskelsen kanskje litt større.. :)

8+4 idag, så enda en god stund til den magiske grensa. Men håper og tror tiden vil gå fort :) gratulerer til alle dere som er kommet til uke 12 :D

2 små + spire <3

Jeg syns tia flyr.. 12+1 i dag.

Allerede...

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

10 uker idag :) Tror nyheten får komme ut etter UL i uke 12 (nøyaktig 12+3) og vi også vet alt er som det skal :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

10+3 i dag..tiden går alt for sakte! Spesielt når man ikke er på jobb..
1 uke og 4 dager til 12-ukerskontroll :D Gleder meg!! Krysser alt jeg har for at alt er bra
Har hørt om mange som har mistet og er livredd for å oppleve det samme...

Venter nr. 1, 16.02♥♥

9+2 i dag, og tiden går aaaltfor sakte. Har blødd mye, og noe smerter, men tidlig ul i forrige uke viste liv. Krysser fingre og tær for at det holder seg <3

Jeg er 12+0 i dag :)

Back
Topp