Nå venter vi spent...

Det er vanlig å produsere mindre på kvelden da.. Vi måtte begynne å gi pumpa mm på flaske som kveldsmåltid når hun var 2mnd.:)

Satser på det, virker som at det tar seg opp igjen :wav

Det er bra, jeg har syndet på det i dag også.

Det er vanlig å produsere mindre på kvelden da.. Vi måtte begynne å gi pumpa mm på flaske som kveldsmåltid når hun var 2mnd.:)
Det er mindre melk ja, men det er mer av den fete melken, og de spiser som oftest oftere på kveldstid for å fylle opp med den fete melken :)

Det er mindre melk ja, men det er mer av den fete melken, og de spiser som oftest oftere på kveldstid for å fylle opp med den fete melken :)
De er lure de små:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Håper Daniel sover godt i natt:)

Har hatt de to vanlige ammingene
Og en tredje nå siden han ble vekket av storebror som nekter å sove mer :mad:

DEt er jo kjempebra med bare 2 vanlige amminger:D Måtte det fortsette sånn:) Auch, den er lei:(

mi melk virker ikke fetere på kvelden :eek: Den er nærmest som skummamelk da o_O Men om morran er den tykk og gul :confused: tror kroppen min går på tokyo-tid jeg :p

mi melk virker ikke fetere på kvelden :eek: Den er nærmest som skummamelk da o_O Men om morran er den tykk og gul :confused: tror kroppen min går på tokyo-tid jeg :p
Hehe.. Vi måtte begynne ganske tidlig å gi pumpa mm eller mme på flaske om kvelden, for hun blei ikke fornøyd selv om hun drakk tom boobisene. Matvrak da vett.:p

Hehe.. Vi måtte begynne ganske tidlig å gi pumpa mm eller mme på flaske om kvelden, for hun blei ikke fornøyd selv om hun drakk tom boobisene. Matvrak da vett.:p
Kjenner jeg faktisk angrer på at vi IKKE ga flaske på kvelden fra starten av her... for nå er han avhengig av pupp for å sovne... :(

Men ofte virker det tomt selvom det ikke er det også ;)
Og det er helt vanlig at de minste babyene henger i puppen hele kvelden :-p

Arian diet veldig mye om kvelden til å begynne med. Kan være slitsomt for de mødrene, men de små får jo det de trenger om de bare får die så ofte de vil! ;)

Back
Topp