Så flink du er!Satser på det! Har vært flink i dag å spist godt og drukket masse!
Det er ikke alltid like lett å huske på slikt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du er!Satser på det! Har vært flink i dag å spist godt og drukket masse!

Det er mindre melk ja, men det er mer av den fete melken, og de spiser som oftest oftere på kveldstid for å fylle opp med den fete melkenDet er vanlig å produsere mindre på kvelden da.. Vi måtte begynne å gi pumpa mm på flaske som kveldsmåltid når hun var 2mnd.![]()
De er lure de småDet er mindre melk ja, men det er mer av den fete melken, og de spiser som oftest oftere på kveldstid for å fylle opp med den fete melken![]()
Har hatt de to vanlige ammingeneHåper Daniel sover godt i natt![]()
Har hatt de to vanlige ammingene
Og en tredje nå siden han ble vekket av storebror som nekter å sove mer![]()
mi melk virker ikke fetere på kveldenDet er mindre melk ja, men det er mer av den fete melken, og de spiser som oftest oftere på kveldstid for å fylle opp med den fete melken![]()
Hehe.. Vi måtte begynne ganske tidlig å gi pumpa mm eller mme på flaske om kvelden, for hun blei ikke fornøyd selv om hun drakk tom boobisene. Matvrak da vett.mi melk virker ikke fetere på kveldenDen er nærmest som skummamelk da
Men om morran er den tykk og gul
tror kroppen min går på tokyo-tid jeg
![]()
Kjenner jeg faktisk angrer på at vi IKKE ga flaske på kvelden fra starten av her... for nå er han avhengig av pupp for å sovne...Hehe.. Vi måtte begynne ganske tidlig å gi pumpa mm eller mme på flaske om kvelden, for hun blei ikke fornøyd selv om hun drakk tom boobisene. Matvrak da vett.![]()
Hehe.. Vi måtte begynne ganske tidlig å gi pumpa mm eller mme på flaske om kvelden, for hun blei ikke fornøyd selv om hun drakk tom boobisene. Matvrak da vett.![]()