Nå tror jeg magen snart sprekker..

Aqvalie

Child of the Universe
Jeg har en helt ekstremt aktiv jente der inne. Dette her er jo helt vanvittig. :o
Det sprelles og sparkes og strekkes og buler ut både her og der. Magen er helt vill.
Har ho langt oppi ribbeina mine og overalt. Umulig å få sove. Skikkelig ubehagelig! Sku tro ungen har fått epilepsi inni der .. :confused:

Blir jo nesten litt redd for at ho skal spenne seg så magen revner :O :O
Ho pleier å være aktiv sånn til vanlig.. men ikke så ille som i dag. Hører jo sånne små knekk inni der hele tiden.
Sannsynligheten for det er vel kanskej liten.. men blir jo faktisk så man tenker på det iom at man har hatt keisersnitt før og man har jo hørt om livmorsruptur, eller hva det nå heter.

Flere med ekstremt aktive babyer i magen?

Ja, her har det vært full guffe i kveld. Tok video av magen som hadde føtter ut overalt.. Helt vanvittig, håper hun ikke er så stor som det kjennes ut som.. Kjenner jeg er spent på vekstkontroll neste torsdag. Håper nesten hun kommer før.

Jeg skal heldigvis til legen imorra på svangerskapskontroll. Har ikke vært på noen kontroll siden uke 36 - er 39 uker nå.

Jeg vet jo at man heller skal bli bekymret om man ikke kjenner liv - men det var så voldsomt dette at jeg ble litt satt ut :o

Vet ikke om det er noen sammenheng, men har hørt et sted at ofte blir babyene helt vill i magen når det er fullmåne.... ;)

Vet ikke om det er noen sammenheng, men har hørt et sted at ofte blir babyene helt vill i magen når det er fullmåne.... ;)

Aaahh.. det tenkte jeg faktisk ikke på :P
Håpet jo kanskje det og kunne være et tegn på at noe var i gjære.. men har ikke noe særlig vondt, bortsett fra selve ubehaget av aktiviteten. Mer øm enkelte steder :P

Åååhhheee de skal jo komme ut når det er fullmåne!!!

Min var tullete en stund i går og. Akkurat som om hun skulle slå seg ut nedover.

D er verst når jeg sitter da, når jeg ligger på siden så går d greit.

Ja, min er også vanligvis aktiv, men har vært spinnvill de siste to dagene:p Og så flyttet hun på seg igår så nå er beina midt forran på brystkassen hvor hun sparker masse - au!

Jeg og er vant til aktiv baby til vanlig.. men full rulle i over en time midt på natten, så ille at jeg ikke kunne ligge i ro og måtte holde igjen oppe ved ribbeina var nytt. Er ei sterk lita jenta inni der ihvertfall ;)

Her er det også full aktivitet! Sånn at jeg i går begynte å tenkte på om de kan slite hull i fosterhinnen (eller hva det heter) så vannet går :P

Her er det også full aktivitet! Sånn at jeg i går begynte å tenkte på om de kan slite hull i fosterhinnen (eller hva det heter) så vannet går :p

Ja... tenkte tanken igår jeg også, men er like gravid i dag :P
Rolig frøken nå da. Ho slet seg vel helt ut igår :P

Mye aktivitet her og. Blitt vant til at det er mye aktivitet hele tiden egentlig, men om natten er det dom regel ganske rolig. Men i natt var det aktivitet hver gang jeg var våken tror jeg, og det var mange ganger :( Hadde liksom litt trua på at det kunne skje noe i natt, siden det var fullmåne, men er like gravid i dag jeg og..

Måtte stoppe bilen her en dag pga ekstrem turning. Hehe! Tror livmor er meget tøyelig, men snakk med jordmor om du er bekymret?

Måtte stoppe bilen her en dag pga ekstrem turning. Hehe! Tror livmor er meget tøyelig, men snakk med jordmor om du er bekymret?
Det har jeg også tenkt på. Det er faktisk ikke helt trafikksikkert å kjøre bil, når han plutselig ut av det blå starter med karateoppvisningene sine inni magen der. Man blir jo litt overrasket liksom.

Det har jeg også tenkt på. Det er faktisk ikke helt trafikksikkert å kjøre bil, når han plutselig ut av det blå starter med karateoppvisningene sine inni magen der. Man blir jo litt overrasket liksom.
Hehe!!!

Back
Topp