Nå tar jeg kvelden

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
3 % batteri igjen på mac-en, det burde være et greit tegn :D
Koke pumpa etter å ha pumpet litt, så blir det rett i seng!
God natt skravlehøner :D

Hehe, flott innsats:D Sove godt og drømme søtt :sleep011 :sleep002

Sov godt :)
Jeg får ikke sove .. Trukket den siste visdomstannen idag..... Har så vondt,og fikk ikke resept på noe i det hele tatt....
Har så smerter.....Og er så trøtt :(

Jeg får ikke sove .. Trukket den siste visdomstannen idag..... Har så vondt,og fikk ikke resept på noe i det hele tatt....

Uffameg, det hørtes ikke noe godt ut:( Skulle da tro du skulle fått noe smertestillende når du har trekt visdomstann?:(

Det trodde jeg og,men nei :( Syntes det var så rart......Klarer nesten ikke å gape en gang...Går vel over om noen dager hehe. Jeg har max uflaks med tennene mine:(

Alle de jeg kjenner har fått resept med fra tannlegen på sterke smertestillende, for det trenger du jo:( Skjønner godt du har vondt. Har du trekt visdomstann før? Sender deg en stor trøsteklem

3 % batteri igjen på mac-en, det burde være et greit tegn :D
Koke pumpa etter å ha pumpet litt, så blir det rett i seng!
God natt skravlehøner :D

Ha ei riktig god natt! :sleep002

Huffda! :( God bedring!! Det der hørtes ikke no godt ut! Trodde man fikk med seg resept i hånda på smertestillende når man gikk derfra i slike tilfeller jeg.. :confused:

Au! Ta 1g paracet og opptil 600mg Ibux samtidig, så hjelper det nok litt! Dette får du uten resept.. God bedring :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

USJ! Ikke bra!
Håper det går fort over :D

Fru H: spesielt grunn til at du pumper?

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum mobile app

Neida, bare for å ha litt i fryseren om jeg skal ut på noe.
Burde uansett begynne å fylle opp siden jeg skal jobbe fra mai, da må jo mannen ha noe å gi han :D

Back
Topp