Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sov godt
Jeg får ikke sove .. Trukket den siste visdomstannen idag..... Har så vondt,og fikk ikke resept på noe i det hele tatt....
Har så smerter.....Og er så trøtt![]()
Det trodde jeg og,men neiUffameg, det hørtes ikke noe godt utSkulle da tro du skulle fått noe smertestillende når du har trekt visdomstann?
![]()
Det trodde jeg og,men neiSyntes det var så rart......Klarer nesten ikke å gape en gang...Går vel over om noen dager hehe. Jeg har max uflaks med tennene mine
![]()
3 % batteri igjen på mac-en, det burde være et greit tegn
Koke pumpa etter å ha pumpet litt, så blir det rett i seng!
God natt skravlehøner![]()

Sov godt
Jeg får ikke sove .. Trukket den siste visdomstannen idag..... Har så vondt,og fikk ikke resept på noe i det hele tatt....
Au! Ta 1g paracet og opptil 600mg Ibux samtidig, så hjelper det nok litt! Dette får du uten resept.. God bedringSov godt
Sov godt
Fru H: spesielt grunn til at du pumper?
Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum mobile app