nå som det går mot slutten..

Har lagt på meg 7,5 kg. Hadde faktisk gått ned 200 g siden forrige kontroll...
Litt vann som kommer og går regner jeg med.

Ingenting[:)]

hvis det er vanlig at den lille veier 2580g nå, veier sikkert min over 3000 hehe regner med at han er stor nå..kjennes ihvertfall lang ut[8|]

Men jenter, dere må vel ikke være så redde for å legge på dere? dere er jo preggy!! er normalt å legge på seg noen kilo[;)]

Snart 17 kilo ...

Har gått opp 7 kg

Har gått opp 11 kg til nå. Så nå veier jeg 58 kg. Regner med det kommer flere snikende nå som det er påske;)

Har bare gått opp 6-7 kg, men hadde litt å ta av i fra før da. [:)]

ORIGINAL: Stinoa

eg har gått opp 5 kg[:-] huff[8D]

Huff ? Det er jo ingenting og du er gravid !!

Har gått opp 4 kg hittil. Må innrømme jeg er ganske fornøyd med det, spes med tanke på at jeg la på meg rundt 25 kg når jeg gikk med eldstemann for snart 12 år siden [:D] 
På UL i uke 30 fikk vi beskjed om at lilleprinsen i magen ligger ca 10% over gj.snittet [:)] Men fikk ingen estimering på fødselsvekten hans [8|]

Første veiing i uke 9 og har gått opp 9 kg på måling sist uke. Regner med ett par ekstra før det......

Har veid meg én gang hos jordmor denne gang[:)] og det er vel for ca 6 uker siden el mer. Da hadde jeg gått opp 13,6 kg.
Uff, tør nesten ikke tenke på hvor mye jeg har gått opp nå...[&:]

Gikk ned i starten og er nå 4 kg over normalen.

Har gått opp 14 kg. Veide 80 på forrige kontroll, som snart er 2uker siden. Så regner med noen kg til, sånn at jeg har rundet gått over 80. De skal hvertfall ned igjen fort. [:)]

ORIGINAL: Kokle

ORIGINAL: Stinoa

eg har gått opp 5 kg[:-] huff[8D]

Huff ? Det er jo ingenting og du er gravid !!

Nei, 5kg er ikke akkurat noe å huffe seg for. Naturlig at man skal legge på seg når man er gravid! [;)]

Jeg veide meg første gang i uke 10 å har gått opp 3,7 kg siden da... Veldig fornøyd med det egentlig, sist gang la jeg på meg rundt 10 kg totalt men hun ble født i uke 36+5 da...

ORIGINAL: Nummer 2 på vei...

Jeg veide meg første gang i uke 10 å har gått opp 3,7 kg siden da... Veldig fornøyd med det egentlig, sist gang la jeg på meg rundt 10 kg totalt men hun ble født i uke 36+5 da...

noen som har det ja[8D]

Jeg har til nå gått opp ca 12 kilo.......men blir trening etter fødselen så dem skal vekk igjen[;)]

Back
Topp