Nå slapp hun mere smerte...

*Meya*

Elsker forumet

Med bror min, pappa og meg rundt seg, døde mamma stille og rolig halv fem i morges... 

Jeg er litt i koma akkurat nå... 

Kondolerer så mye til deg og familien
Sikkert godt for derre å vite at ho slipper å ha det mer vondt
sender en stor klem

Åh, så sterkt! Kondolerer så mye! :( så godt at ho hadde dere rundt seg og at ho slipper å ha mer vondt nå! God klem

Sender deg mange varme tanker!

Så forferdelig vondt å høre... Ta godt vare på hverandre i tiden fremover. emoticon

Elis84 skrev:
Åh, så sterkt! Kondolerer så mye! :( så godt at ho hadde dere rundt seg og at ho slipper å ha mer vondt nå! God klem

Det var leit å høre. Sender deg en stor bamseklem, og håper det går så bra med deg som det kan i en sådan situasjon.

Uff......
Så trist Meya...
Så lei meg for deg og dine...emoticon
Hun er nok på et bedre sted nå!!
*klem*

Ine liliehi wa ine ileihi raji3on
Kondolere, måtte gud gi dere saber i denne vanskelige tiden, lag du3a for henne insaalah

uff, utrolig trist å høre. Kondolerer føles kleint å si, men jeg er oppriktig trist på deg og familiens vegne. Utifra det du har fortalt har verden mistet en fantastisk dame!! Vet hun er på et bedre sted nå!

Så trist for deg, Meya. På mange måter er det godt når den som lider får slippe, men så veldig tungt for de som sitter tilbakeemoticon Sender mange gode tanker og varme klemmer din vei.

Kondolerer. Utrolig trist, men nå slipper hun iallefall å ha mere vondt. En god klem til dere

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn at det var utrolig trist å høre.. Selv om det var ventet, så vil det aldri bli mindre smertefullt når de først sovner inn.. Mange klemmer sendes din vei..

Elis84 skrev:

Kondolerer så masse.

Back
Topp