Nå skal vi til frisøren OPPDATERT MED BILDER

Huppetitta

Gift med forumet
til frisøren for 2.gang...[:D]
sist gang tok vi bare panneluggen, og nå er dette på toppen blitt såpass langt at det driver å blir tugger og sånt der og han hyler når jeg skal ta de ut.. babyhåret er jo så tynt og pusette. så ringte opp nå så vi kunne komme halv 11...
skal huske å legge inn bilder denne gangen, kan også legge inn fra sist gang da[:D]

1.gangen..
tok bare panneluggen her da..

etter:

I går:

etter:

vet ikke om dere ser så stor forskjell jeg[:D] tokk mest på toppen i går...

lykke til[:D]

ORIGINAL: Thothamon

lykke til[:D]

det gikk kjmpe fint[:)] men ekke så veldig fornøyd med hu da.. er litt lange hår her og der.. men men[:)]
skl ta nytt bildet etterpå..

Jippi gleder meg til og se!!!!

Blir spennende å se bilder! Vi må til å klippe Trym og no (håret henger langt over ørene, og rekker ned i øyene) Tenker eg skal klippe det selv (hvis eg klarer, for det var ikke så lett sist vi klippte)

Lykkte til [:)] Det er jammen tidlig å gå til frisøren når man er 8 måneder [:D]

ORIGINAL: Emmeline

Nå er jeg spent på den nye frisyren, trenger nok ikke tenke på det vi på en stund til iallefall[:)]

legger inn når vi kommer hjem etterpå[;)] er bare inne og oppdaterer meg litt føre vi skal på besøk...[:D]

Gleder meg til å få se bilder[:D][:D][:D]

Æ ser litt forskjell, klippe du sjøl?
Han ble kjempefin på håret![:D]

Så fin han var da[:)]

ORIGINAL: Thothamon

Så fin han var da[:)]

Så fin han var, kunne se veldig godt at han har klippet seg ja[:)]

ORIGINAL: gunnmerete

Æ ser litt forskjell, klippe du sjøl?
Han ble kjempefin på håret![:D]

nope.. var hos frisøren..[:)]

Så jo forskjell, han er jo så nydelig da, ble kjempe fin[:D]

Så fin han ble da! Men bestandig herlig er han[:)]

Her er det nok et par år til før vi kan ta turen til frisøren..
Lik pappan sin på håret for tiden..hihi[:D]

Nå har håret til Trym fått seg en omgang med saksa og! Litt lettere å gjøre det denne gangen siden eg nå lurte meg til å klippe lugg og håret rundt ørene mens han lå i fanget til faren og fikk flaska med melk! Var så opptatt med å kose seg med flaska at hen ensa ikke at eg styrte på![;)]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Nå har håret til Trym fått seg en omgang med saksa og! Litt lettere å gjøre det denne gangen siden eg nå lurte meg til å klippe lugg og håret rundt ørene mens han lå i fanget til faren og fikk flaska med melk! Var så opptatt med å kose seg med flaska at hen ensa ikke at eg styrte på![;)]

tihi, så moro[:D]
turte ikke klippe selv jeg.. elendig på sånt[:D]

Back
Topp