Nå skal jeg sende hemmelig venn gave =))

Tia**

Glad i forumet
Nå har jeg sitti her og kost meg med pakkingen og gjennomgang av hemmeligvenn gavene [:)][:)] Jeg synes kansje 150 på den minste gaven var litt lite??? jeg fikk i værtfall ikke det til å komme opp hehe.. så ble litt mere en forventet... Men dette var jo kjempe gøy  [:D][:D][:D] 
Gleder meg nå til å få mine pakker i posten også [:D][:D][:D]
Kansje det går ann og øke beløpet på runde 3? ble litt overivrig her nå...[:D]

hehe, er kjempegøy med presanger![:)]
Men eg syns summene som var no var heilt passelige, ikkje alle som har like god råd alltid, kjekt at dei kan være med på hvertfall ein runde og, sjøl er eg kun med på 250kr.. [;)]

ORIGINAL: Mille82

Nå har jeg sitti her og kost meg med pakkingen og gjennomgang av hemmeligvenn gavene [:)][:)] Jeg synes kansje 150 på den minste gaven var litt lite??? jeg fikk i værtfall ikke det til å komme opp hehe.. så ble litt mere en forventet... Men dette var jo kjempe gøy  [:D][:D][:D] 
Gleder meg nå til å få mine pakker i posten også [:D][:D][:D]
Kansje det går ann og øke beløpet på runde 3? ble litt overivrig her nå...[:D]

Det er derfor vi har valgt å ha med 2 summer denne gangen ikke bare 150 som første gang.
Det er fint at folk kan velge hva de har råd til å være med på, ikke alle som har like god råd, fint om de også kan få være med[;)]

Morro at du syntes dette var gøy og at du gleder deg til pakke i posten!

Jeg har også kost meg med innkjøpene i dag. Men jeg må si at gaven på 150,- var sikkelig utfordring[&:] Ble 3 tm i butikken jeg. Fikk helt sjokk når jeg kom hjem og så på klokka[:D] Også ble det en kjempe søt nattakjole på mor da. Skal friste friste mannen min i kveld  Jeg er redd han skal virklelig glemme hva det dyret "sex" er[:)]

ORIGINAL: cucurs

Jeg har også kost meg med innkjøpene i dag. Men jeg må si at gaven på 150,- var sikkelig utfordring[&:] Ble 3 tm i butikken jeg. Fikk helt sjokk når jeg kom hjem og så på klokka[:D] Også ble det en kjempe søt nattakjole på mor da. Skal friste friste mannen min i kveld  Jeg er redd han skal virklelig glemme hva det dyret "sex" er[:)]

Hihi, you go girl![;)][:D]

Back
Topp