Nå skal dere se...

¤Stines86¤

Glad i forumet
Å le godt [8D]
Dere er vant til å se cissi og stine_h sine kaker.. de er fornøyd med sine nyyyydelige kaker..
men jeg er faktisk ganske fornøyd med denne her da [:)]

Sambo har bursdag i morgen så jeg tenkte jeg skulle bake en kake til ham..
Bare for å si det på forhånd så er det andre gang jeg baker kake i mitt liv! det er mitt forsvar.
å grunnen til at den er så pyntet var at det var så gøy [:)] skal ikke ha selskap så blir bare oss og venner som skal spise den. hihi. om de tørr [:D][:D][:D][:D]

Ja jeg fant ut at det fulgte sånn tynn spiss med LITT for sent [8D] hihihihi...
og den runde tingen oppe på kaka skal være en fotball [8D][8D][8D] bare så dere vet det for ingen andre klarte å gjette det [:D][:D][:D][;)][;)][;)]

Kul den da[:)][:)]

Flinke du har vært[:)]

Jeg syns du har vært flink! Også er jo det viktigeste at den smaker godt da. [;)]

ORIGINAL: McBaby

Jeg syns du har vært flink! Også er jo det viktigeste at den smaker godt da. [;)]

den smaker utrolig godt når farmor lager den!! men usikker på når jeg lager den..
han ene på besøk her så litt skeptisk ut [8D]

Næsj, den var jo fin! men jeg klarte nok ikke å se at det er en fotball, haha! [:D]

Sambissen er sikkert glad for den!

Og så håper jeg at den smaker godt [:D]

Du er jo kjempe flink, den var jo FIIIIN!!

Kan ikke fatte hvordan dere klarer dette, jeg klarer ikke lage boller en gang [:-]

fin kake og så veldig god ut[;)]

de trenger ikke se ut som et kunstverk for å være fine, så lenge man ser at den e laget med kjærlighet[;)][:D]

hadde ikke jeg gått skole for å lære konditorering. hadde nok ikke mine kaker sett så bra ut som din..

ORIGINAL: Stine_h

de trenger ikke se ut som et kunstverk for å være fine, så lenge man ser at den e laget med kjærlighet[;)][:D]

hadde ikke jeg gått skole for å lære konditorering. hadde nok ikke mine kaker sett så bra ut som din..

Må signere denne ja[:D]

ORIGINAL: Juliansinmamma

[:)]

Så flin k du har vært, ser kjempegod ut [:)][:)]

ORIGINAL: Cissi

ORIGINAL: Stine_h

Må signere denne ja[:D]

hihi... tusen takk [:)] det var veldig kjekt å høre.
Den var faktisk ganske god også! men bedre når farmor lager den ja!
Gutta som var her i natt likte den kjepe godt da [:)][:)]

Back
Topp