Nå skal dere høre :)

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
Adelen i magen var liten, og det var nesten tomt for fostervann! Så imorgen tidlig blir jeg satt igang:-) hjertet mitt galloperer enda <3

Hei, sniker fra september. Kan jeg spørre hvor langt du er på vei? Jeg er i uke 33+5 i dag og har fått beskjed på UL forrige uke at den lille er liten. Jeg skal på ny UL i morgen for å sjekke vekst, og da har jeg fått beskjed om at hvis ikke den lille har vokst må jeg regne med å bli satt i gang etter uke 34, men hvis det var vekst kunne jeg få gå til 37 ihvertfall.
Kan jeg spørre hvor liten de sier at prinsessa di er sånn ca?
Du får ha masse lykke til i morgen :)

Sent from my PadFone 2 using BV Forum mobile app

Wii! Lykke til! :)
Spent på om jeg blir satt i gang også. Fikk beskjed på mandag om at jeg hadde mindre vann enn normalt! :p

Hei, sniker fra september. Kan jeg spørre hvor langt du er på vei? Jeg er i uke 33+5 i dag og har fått beskjed på UL forrige uke at den lille er liten. Jeg skal på ny UL i morgen for å sjekke vekst, og da har jeg fått beskjed om at hvis ikke den lille har vokst må jeg regne med å bli satt i gang etter uke 34, men hvis det var vekst kunne jeg få gå til 37 ihvertfall.
Kan jeg spørre hvor liten de sier at prinsessa di er sånn ca?
Du får ha masse lykke til i morgen :)

Hei :) Hun er estimert til å veie ca 2479g, så får se om det stemmer! Det sa de til meg også både forrige svangerskap og dette, at jeg kunne gå til uke 37, men nå er jeg 39+3 imorgen :)

Tusentakk alle sammen :) har grått ca siden jeg fikk vite det idag, litt skremmende. Itilegg er det første gang jeg skal være borte mer enn en dag fra storesøster :( tipper aldri jeg får sove inatt. Håper alt går like godt imorgen som sist gang, og at de klarer ta vannet med en gang:)

Lykke til i morgen, :) skjønner at du er spent, men så heldig du er som snart kan møte vidunderet :)tvi tvi, håper du får en god opplevelse...

Hei :) Hun er estimert til å veie ca 2479g, så får se om det stemmer! Det sa de til meg også både forrige svangerskap og dette, at jeg kunne gå til uke 37, men nå er jeg 39+3 imorgen :)

Tusen takk for svar. Håper inderlig jeg får gått lenger, syns det er skummelt å føde så lenge før. Masse masse lykke til.

Tusentakk alle sammen :) har grått ca siden jeg fikk vite det idag, litt skremmende. Itilegg er det første gang jeg skal være borte mer enn en dag fra storesøster :( tipper aldri jeg får sove inatt. Håper alt går like godt imorgen som sist gang, og at de klarer ta vannet med en gang:)

Du skal se at det går så greit å vær vekke fra snuppå di, nyt det heller ;)
Du må ikke grina imårå har du ennå ei prinsessa i armane dine, og tenk du slipper å gå overtid.. Vett detta e ei mager trøst, men ein må se det positiva i det!! :)

Ennå ein gang lykke te ;)

Masse lykke til i morgen :)
Håper du får en fin fødsel ;)

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *

Du skal se at det går så greit å vær vekke fra snuppå di, nyt det heller ;)
Du må ikke grina imårå har du ennå ei prinsessa i armane dine, og tenk du slipper å gå overtid.. Vett detta e ei mager trøst, men ein må se det positiva i det!! :)

Ennå ein gang lykke te ;)
Tusen takk <3

Oi. Det hørtes litt skummelt ut med lite fostervann :p bra de sjekket det da. Merket du noe til det selv? Eller hva som gjorde at de sjekket det?
Uansett deilig å vite at det skjer i morgen da ;) lykke til ;)

Oi. Det hørtes litt skummelt ut med lite fostervann :p bra de sjekket det da. Merket du noe til det selv? Eller hva som gjorde at de sjekket det?
Uansett deilig å vite at det skjer i morgen da ;) lykke til ;)

Vet du hva som er bra med det?? du vet når skal du se jente di. lykke til.:-)
Klem

Back
Topp