Nå skal dere avsløre nyheten?

SeptemberSurprise

Forelsket i forumet
Jeg (vi) tenker å fortelle det til famile i uke 12, deretter offentliggjøre etter sykehus UL:) 

Han har fått lov å si det til pappaen sin i slutten av juli (uke8-9) og mammaen min kommer sikkert til å avsløre meg når hun kommer på besøk i juli også;)

Føler ikke sååå mye behov for å si det egentlig.. var sånn med forrige også. Jeg kunne godt holdt det skjult til ungen var ute;) Hva med dere andre? 

uke 12 tenker jeg! familie og nære venner! også blir det offentlig etter ordinær ul!

hvis ikke noen avslører meg da! jeg har nemlig fått mage allerede :S

ja den magen kommer veldig ubeleilig i juli;) Heldigvis skal vi drive å flytte så få ikke tid til noe særlig sosiale sammenkomster... så kanskje jeg slipper unna pinlige bemerkelser på at jeg kanskje ikke burde spise så mye grillmat;)

ja vi skal til danmark med svigers! litt pinlig være "feit" når jeg akkurat har gått ned 10 kilo lissom!!!

hemmeligheten ble røpet for en ukes tid siden til familien.... 3-4 av venninnene mine vet det også :)

TulleHøna skrev:
ja vi skal til danmark med svigers! litt pinlig være "feit" når jeg akkurat har gått ned 10 kilo lissom!!!

hihi skjønner den godt! 

endelig kommet ned i før-vekten min så skal jeg sørenmeg bli feit igjen:P 

Så det er det eneste negative med å være gravid på dette tidspunktet... Er veldig avslørende med liten "øl"mage;)

Vi kommer nok til å avsløre det til familie i løpet av noen uker, Men føler ikke for å stresse med det nå... :)

Familien får nok vite det etter ul i uke 8:-) å kjenner jeg meg selv rett blir d ikke lenge etter alle andre og får vite d;-)

Blir bare meg og mannen og noen få tette venninner til folk begynner å spørre selv ;P

vi venter til uke 12 med å fortelle til være foreldre så får reste tørre og spøre seg fram :)

Prøver å holde meg, men det er vanskelig!!! Tenkte å fortelle foreldre etter ul uke 9 også alle andre etter uke 12, men får se hvor lenge jeg klarer å holde meg eller om noen gjetter det i mellomtiden. Har ønsket dette så sterkt siden MA i november, så vanskelig å ikke dele gleden... :)

Uke 12, hvis jeg klarer og vente så lenge..:)

var bare noen få timer før før flere viste det.. he he. så venner å familie(endel av de iallefall) vet det...
sist ventet vi til uke 12, men orker ikke det denne gangen. Gla nyheten må deles her :) sa det til gull gutten vår i går og han sa: er jo dette jeg har ventet på så lenge.. he he. så han gleder seg masse nå :)

TulleHøna skrev:

Samme her!!! Akkurat gått ned ca 12 kg, og har fått mange komplimanger for at jeg har blitt så slank etter det.. Nå er jeg bare skikkelig oppblåst igjen, og føler at magen syns allerede... :-P Har skikkelig vanskelig for å ikke fortelle det til noen.. Skal bandt annet på ferie til Danmark sammen med mine voksne søsken og søskenbarn i slutten av juli. Tror jeg får et stort forklaringsproblem da for å si det sånn! :-p

Back
Topp