Nå reiser jeg

FrøkenM

Forumet er livet
Nå reiser vi på ferie til glomfjord utenfor bodø og blir uten nett i 14 dager [:(][:(]
Det er litt kjipt når det er utrolig nydelig vær her i arendal men nå har vi jo lovet å besøke svigermor så...får bare håpe regnet gir seg der oppe. Ellers så kjeder jeg meg ihjel der..hehe

Hvis du ikke liker regnvær er det ikke lurt å komme opp hit.....
Bor i Bodø jeg, og vi har drittvær.
Men kanskje du kunne være så snill å pakke litt sol i bagasjen hvis du har plass???[;)]

Du må ha en kjempe fine ferie [:D]

ORIGINAL: homma

Du må ha god tur og kose deg masse.
Det var lenge uten bv.Tror jeg hadde fått abstinenser.[8D]

Huff ja det kommer jeg til å få også...Kjører innover til gardemoen kl 12 i kveld tenker jeg..

Ja 14 dager uten BV blir hardt [:D] Men da er det nok ekstra gøy å komme tilbake til oss også [:)]
HÅÅÅÅper solen blir med deg i bagasjen både for din og Trulte74`s skyld!
Blir sikkert kjempegøy for svigermor å få sett Maia Christina igjen i hvert fall!

GOD FERIE!

ORIGINAL: snusken

Ja 14 dager uten BV blir hardt [:D] Men da er det nok ekstra gøy å komme tilbake til oss også [:)]
HÅÅÅÅper solen blir med deg i bagasjen både for din og Trulte74`s skyld!
Blir sikkert kjempegøy for svigermor å få sett Maia Christina igjen i hvert fall!

GOD FERIE!

Ja svigermor er helt propell..handlet inn både vogn,seng,dyne, flasker og annet stæsj til vi kommer...[:D]
Det er jo over 4 måender siden hun har sett henne..Mamma hadde ikke taklet det tror jeg...

God tur!!

Håper dere får en fin ferie!![:D]

Må ikke savne oss alt for mye da!![;)]

Back
Topp