Nå nærmer det seg..

Jeg kan ikke teste før  om over 20 dager jeg...Kjedelig! Utrolig at man kan glede seg så mye til å tisse på en pinne...tihii!
Lykke til med testingen jenter!
 


Frk.L skrev:


LilleSitron skrev:
Tenkte det samme jeg også.
7 dager til jeg kan teste.


Så lenge? Har ikke vi IKM samme dag? =P 


Jeg kommer vel til å teste noen dager før... men er ikke det veldig usikkert å teste før IKM?
 


LilleSitron skrev:


Frk.L skrev:


LilleSitron skrev:
Tenkte det samme jeg også.
7 dager til jeg kan teste.


Så lenge? Har ikke vi IKM samme dag? =P 


Jeg kommer vel til å teste noen dager før... men er ikke det veldig usikkert å teste før IKM?



Og nå ser jeg at jeg har sagt at IKM er 20., når jeg sa 7 dager tenkte jeg 22. Hehe... nå gikk det i surr for meg. Tror 20. er riktig. Det betyr jeg kan teste....i morgen???
 


LilleSitron skrev:


LilleSitron skrev:


Frk.L skrev:


LilleSitron skrev:
Tenkte det samme jeg også.
7 dager til jeg kan teste.


Så lenge? Har ikke vi IKM samme dag? =P 


Jeg kommer vel til å teste noen dager før... men er ikke det veldig usikkert å teste før IKM?



Og nå ser jeg at jeg har sagt at IKM er 20., når jeg sa 7 dager tenkte jeg 22. Hehe... nå gikk det i surr for meg. Tror 20. er riktig. Det betyr jeg kan teste....i morgen???


Hihi =D
Jeg skal teste på mandag, 3 dager før IKM?
 


LilleSitron skrev:


Frk.L skrev:


LilleSitron skrev:
Tenkte det samme jeg også.
7 dager til jeg kan teste.


Så lenge? Har ikke vi IKM samme dag? =P 


Jeg kommer vel til å teste noen dager før... men er ikke det veldig usikkert å teste før IKM?


Er jo mange som tester positivt før mens, men det kommer vel helt an på hvor mye hcg våre kropper produserer....?!?

"Med RFSU Graviditetstest kan du selv raskt og enkelt få vite om du er gravid. Testen kan tas allerede 6 til 15 dager etter befruktning, dvs en uke innen forventet menstruasjon."
 
Min el er forsinka=( Har hatt vanlig syklus på 28 dager, så denne mnd gikk jeg plutselig 4 dager over tid før tr meldte sin ankomst. Og ikke fått positiv el ennå heller! Så kan tidlist begynne og test i mndskifte!
 


mammatil2prinsesser skrev:
Min el er forsinka=( Har hatt vanlig syklus på 28 dager, så denne mnd gikk jeg plutselig 4 dager over tid før tr meldte sin ankomst. Og ikke fått positiv el ennå heller! Så kan tidlist begynne og test i mndskifte!


Nei, så irriterende da!
Dårlig tidspunkt til forsinkelser, nå når en bare går rundt å venter emoticon
 


Potepiloten skrev:


mammatil2prinsesser skrev:
Min el er forsinka=( Har hatt vanlig syklus på 28 dager, så denne mnd gikk jeg plutselig 4 dager over tid før tr meldte sin ankomst. Og ikke fått positiv el ennå heller! Så kan tidlist begynne og test i mndskifte!


Nei, så irriterende da!
Dårlig tidspunkt til forsinkelser, nå når en bare går rundt å venter emoticon

Samme som meg det! For en gangs skyld, så venta jeg på tanta, da kom hun ikke i tide...  Jeg har også en syklus på 28-29 dager, men nå da vi skulle begynne å prøve kom hun ikke før dag 33.... Da endte jeg opp med EL dag 15-16.... Hvor langt er du kommet?
 
Jeg har heller enda ikke hatt EL og den burde vært nå i helge for jeg har IKM 28/29 okt utifra hvordan syklusen min alltid er. Mulig den har vært tidlig da før jeg tok el test, men tviler...
 
åå dette er nervepirrende!! Jeg har IKM på fredag/lørdag og nå vil jeg virkelig at vi klarer det denne måneden!!

Jeg føler på litt stikninger, men hva er hva.... tror jeg blir litt sprø. Vi har prøvd nå i 5mnd og hatt en tidlig SA. Det er kjipt altså siden jeg akkurat fikk vite at ei god venninne av meg er gravid og at vi da hadde fått ganske lik termin.

Denne gangen må det gå!!!
Håper dere også klarer det!!!
 
Jeg håper også på å komme inn her!!!
Er inne i første pp, og tror jeg hadde el en gang forrige uke:P Sist mens startet 30.september, og har vanligvis sykluser på 28 dager. Den før denne var på 30 fordi jeg ventet sånn på mensen. Tok ut spiralen 6.oktober..

Har vel ikm mellom 28. og 30., og har ikke peiling på når jeg tester:P Om jeg klarer å holde meg eller om jeg blir utålmodig. Kommer ann på hvor fort tiden går!
 
Back
Topp