Nå nærmer det seg..

#2

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Er vel ikke mange dager før de første juli-mammaene tester positivt nå?? Noen som snart skal teste?
 
Satt akkurat å tenkte på det samme før i dag.. Blir kjekt når terminlista kjem, og me forhåpentligvis kan begynne å skrive oss inn 
 
Tenkte det samme jeg også.
7 dager til jeg kan teste.
 
Spennende =D
Jeg har tenkt til å teste på mandag =O 12 dager etter EL... 
 
Heldige dere som kan teste snart.. Lenge til eggløsning her i gården!
 


LilleSitron skrev:
Tenkte det samme jeg også.
7 dager til jeg kan teste.


Så lenge? Har ikke vi IKM samme dag? =P 
 
Ja det er en spennende tid nå! =)

9 dager til jeg skal teste, men regner med jeg kommer til å ta en test om 6/7 dager
-hehe er jo så vanskelig å vente :)
 


Smooshkin skrev:
Heldige dere som kan teste snart.. Lenge til eggløsning her i gården!


Det var en av grunnene til at jeg flyttet over til juli... Alle junijentene lå så langt foran meg, og tanta lot vente på seg, så da ender jeg vel forhåpentligvis opp midt i månedskiftet ca =P
 


Potepiloten skrev:
Ja det er en spennende tid nå! =)

9 dager til jeg skal teste, men regner med jeg kommer til å ta en test om 6/7 dager
-hehe er jo så vanskelig å vente :)

Hvor mage dager etter EL er det man egentlig kan teste? Mener å ha lest fra 8-16 dager?
Jeg selv vil teste før IKM =P Hehe
 


Frk.L skrev:


Potepiloten skrev:
Ja det er en spennende tid nå! =)

9 dager til jeg skal teste, men regner med jeg kommer til å ta en test om 6/7 dager
-hehe er jo så vanskelig å vente :)

Hvor mage dager etter EL er det man egentlig kan teste? Mener å ha lest fra 8-16 dager?
Jeg selv vil teste før IKM =P Hehe

På Clearblue sine tester kan du teste fra 4 dager før IKM.
Men, av dem som tester 4 dager før ikm som er gravide er det kun 51% som får positivt svar så tidlig.
Men det er no verdt et forsøk! Så her slår jeg værtfall til et par dager før hehe =)
 


Potepiloten skrev:


Frk.L skrev:


Potepiloten skrev:
Ja det er en spennende tid nå! =)

9 dager til jeg skal teste, men regner med jeg kommer til å ta en test om 6/7 dager
-hehe er jo så vanskelig å vente :)

Hvor mage dager etter EL er det man egentlig kan teste? Mener å ha lest fra 8-16 dager?
Jeg selv vil teste før IKM =P Hehe

På Clearblue sine tester kan du teste fra 4 dager før IKM.
Men, av dem som tester 4 dager før ikm som er gravide er det kun 51% som får positivt svar så tidlig.
Men det er no verdt et forsøk! Så her slår jeg værtfall til et par dager før hehe =)

Den er jeg med på =P Er jo sååå lenge å vente... Hehe!
Ser jo det er fler som tester etter 9 dager osv....
Er det negativt på mandag, venter jeg til fredag, om ikke tanta kommer!
*spent*
 


Frk.L skrev:
Den er jeg med på =P Er jo sååå lenge å vente... Hehe!
Ser jo det er fler som tester etter 9 dager osv....
Er det negativt på mandag, venter jeg til fredag, om ikke tanta kommer!
*spent*


Åååå, heldige du som "kan" teste alt da!! Skal krysse fingrene for deg =)
Også regner jeg med det ikke er nødvendig å si at du må holde oss oppdatert emoticon
 
blir kjeempe spennende:D
Denna mnd gidder jeg rett å slett ikke teste før evt mens uteblir. Er i london når den ventes, så blir vel å ta en test når jeg kommer hjem hvis den uteblir
Å da håper jeg på å se alle dere som venter før meg, med positiv test
 


Potepiloten skrev:


Frk.L skrev:
Den er jeg med på =P Er jo sååå lenge å vente... Hehe!
Ser jo det er fler som tester etter 9 dager osv....
Er det negativt på mandag, venter jeg til fredag, om ikke tanta kommer!
*spent*


Åååå, heldige du som "kan" teste alt da!! Skal krysse fingrene for deg =)
Også regner jeg med det ikke er nødvendig å si at du må holde oss oppdatert emoticon

Takk =D
Nå ble jeg nesten litt nervøs, kanskje mandagen kommer fortere enn jeg ante nå.... Hihi!
 
 


Des09Spire12/13 skrev:
blir kjeempe spennende:D
Denna mnd gidder jeg rett å slett ikke teste før evt mens uteblir. Er i london når den ventes, så blir vel å ta en test når jeg kommer hjem hvis den uteblir
Å da håper jeg på å se alle dere som venter før meg, med positiv test

kjekt med Londontur da!
Og enda kjekkere om det venter en positiv test på deg hjemme 

Fingers crossed xx
 


Frk.L skrev:


Smooshkin skrev:
Heldige dere som kan teste snart.. Lenge til eggløsning her i gården!


Det var en av grunnene til at jeg flyttet over til juli... Alle junijentene lå så langt foran meg, og tanta lot vente på seg, så da ender jeg vel forhåpentligvis opp midt i månedskiftet ca =P



Når blir termin da, om testen er positiv?:-)
 


Smooshkin skrev:


Frk.L skrev:


Smooshkin skrev:
Heldige dere som kan teste snart.. Lenge til eggløsning her i gården!


Det var en av grunnene til at jeg flyttet over til juli... Alle junijentene lå så langt foran meg, og tanta lot vente på seg, så da ender jeg vel forhåpentligvis opp midt i månedskiftet ca =P



Når blir termin da, om testen er positiv?:-)


Månedskiftet juni-juli ca =)
Jeg hadde en veldig lang syklus denne perioden, så da er det vel den jeg skal gå utifra? Normalt sett 28-29, men denne gangen endte jeg opp på 33 =O
 
her ventes ikm om 12 dager . Så da begynner jeg vel testingen om 9 dager tenker jeg :) testoman :) klarer liksom ikke vente til over ikm :)
 


hope<3 skrev:
her ventes ikm om 12 dager . Så da begynner jeg vel testingen om 9 dager tenker jeg :) testoman :) klarer liksom ikke vente til over ikm :)


Det er umulig å vente til IKM.. :-) Eg begynte testinga så altfor tidlig sist gang.. Så denne gangen skal eg prøve å vente LITT lenger før eg begynner..
 
hehe ja d er det:)
 
Back
Topp