Nå når vi var fortalt det til alle

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Fikk vi stort sett den samme reaksjonen hos alle: Ja det har vi skjønt lenge!! Pluss at de mener å ha sett det på magen den siste uken :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir litt skuffet jeg da. Som
Vennina mi sa, ja det visste jeg. Åsså 5 min etterpå, gratulerer forresten...

Excuse me, Damn that autocorrect!

Ja. Faktisk litt kjipt. Gikk liksom litt glipp av gleden å dele dette.

Fortalte det til besteveninna mi i går, og hun hadde null peiling :D ganske morsomt!

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Off, DET er kjedelig:-( derfor vi faktsik lurer på å fortelle svigers det snart, slik at det kommer som en overraskelse :-) hvor langt er du på vei ?:-)

Samme her, men med svigers. Min familie kom det heldigvis som en overraskelse på, men de ser meg nesten aldri pga avstand.

Off, DET er kjedelig:-( derfor vi faktsik lurer på å fortelle svigers det snart, slik at det kommer som en overraskelse :-) hvor langt er du på vei ?:-)

Er 9 uker på Søndag. Og jeg ser jo selv at det vises nå. Er jo 3 gangs. Så kanskje ikke så rart. Svigers var faktisk de eneste som ble overraska.

Vi fortalte det på onsdag først til mine foreldre og så hans. De fikk virkelig sjokk! Jeg gruet meg sånn til å si det men det var kjempe gøy! Nå får de og merke hvordan det er å holde det hemmelig en liten stund :-)

Og min mor også, jeg visste det, mistenkte det. Da hadde jeg likt en babyfacebook side. Mistet litt gleden med å fortelle det kjente jeg. Så nå venter vi til ting har roet seg litt rundt oss, så får vi se :) Foreldrene hans brydde seg nesten ikke :( rare og syke gamle mennesker, men veldig skuffende. :(

Excuse me, Damn that autocorrect!

Back
Topp