Nå må vi skravlee!!!:) En rreal innspurt!

Eg har ikkje skravla noke i dag nesten :( Har ikkje hatt tida, og då eg hadde tida var det ingen her inne som ville skravle med meg :p hehe, kjedli og skravle aleine!

Jeg har vært her!!! følte at ingen skrev, kjedelig å vente på at noen skal skrive på de forskjellige trådene!

Jeg har vært her!!! følte at ingen skrev, kjedelig å vente på at noen skal skrive på de forskjellige trådene!

Ja de syns eg og! var her inne frå klokka 10-14 men fekk berre skreve 28 innlegg eller noke fordi ingen svarte meg :P

Får se om det blir feiring ja, vet du hva 5 år er og 10 år?? (1 år er jo papir hvis du forstår hva jeg mener)
5 år er visst trebryllup, og 10 år er tinn. Så hvis noen har forslag til gave til mannen som har noe med tinn å gjøre, blir jeg veldig glad ;)

Får se om det blir feiring ja, vet du hva 5 år er og 10 år?? (1 år er jo papir hvis du forstår hva jeg mener)

Her har du oversikt :)
  • 1 år: Papirbryllup
  • 2 år: Bomullsbryllup
  • 3 år: Lærbryllup
  • 4 år: Blomster/Linbryllup
  • 5 år: Trebryllup
  • 6 år: Sukkerbryllup
  • 7 år: Ullbryllup
  • 8 år: Bronsebryllup
  • 9 år: Pil/Keramikkbryllup
  • 10 år: Tinnbryllup
  • 11 år: Stålbryllup
  • 12 år: Silkebryllup
  • 12½ år: Kopperbryllup
  • 13 år: Blonde/Kniplingbryllup
  • 14 år: Elfenbensbryllup
  • 15 år: Krystallbryllup
  • 20 år: Porselenbryllup
  • 25 år: Sølvbryllup
  • 30 år: Perlebryllup
  • 35 år: Korallbryllup
  • 40 år: Rubinbryllup
  • 45 år: Safirbryllup
  • 50 år: Gullbryllup
  • 55 år: Smaragdbryllup
  • 60 år: Diamantbryllup
  • 65 år: Kronjuvelbryllup
  • 70 år: Jernbryllup
  • 75 år: Atombryllup
  • 80 år: Platinabryllup
  • 90 år: Granittbryllup

Ja, jeg har jo det. Han foreslo at vi skulle la være med å gi hverandre gaver, og heller kjøpe noe sammen senere. Likevel måtte han "plutselig" en tur ut å handle i kveld, så jeg har jo litt håp ;)

Får krysse fingrene. Hallo 10 år!!! Du fortjener det ;)

Jeg ligte den smailyen :queen

Hvordan møttes dere?
Vi møttes på en fest da jeg var 17 år. Han var ganske god i farta, og spurte like godt om vi ikke skulle flytte sammen :P Vi gjorde ikke det med en gang da, men fire dager senere gikk vi på vår første date og var offisielt sammen. Et år senere flyttet vi faktisk sammen, vi forlovet oss på 18-årsdagen min, giftet oss da jeg var 19, og fikk vårt første barn da jeg var 22. Så det gikk ganske kjapt egentlig ;)

Enn dere da?

Back
Topp