Nå må vi skravlee!!!:) En rreal innspurt!

Momofmany

Forumet er livet
Gjør en siste innsats og skriv alt på hjertet i kveld!!:)

Nå er barna lagt og mannen skal spille haha ;) og jeg skal SKRAVLEE :P

Vesla er lagt og sover å jeg sitter her å ser på tv'n...

Har hatt så fryktelig hodepine i dag- og måtte til slutt ta en paracet. Jeg er ikke noe fan av smertetillende (i pilleform) men i dag måtte jeg for å bli kvitt pinen. Jeg ble kvalm og skikkelig uvel av den pinen også...

Nå har det roet seg og jeg tar det med ro i sofaen, før jeg må lage en paibunn senere. Vi skal ha gjester i morgen kveld, og jeg har senvakt, så da syntes jeg det er greit å bli ferdig med det som kan bli ferdig :)

Har hatt så fryktelig hodepine i dag- og måtte til slutt ta en paracet. Jeg er ikke noe fan av smertetillende (i pilleform) men i dag måtte jeg for å bli kvitt pinen. Jeg ble kvalm og skikkelig uvel av den pinen også...

Nå har det roet seg og jeg tar det med ro i sofaen, før jeg må lage en paibunn senere. Vi skal ha gjester i morgen kveld, og jeg har senvakt, så da syntes jeg det er greit å bli ferdig med det som kan bli ferdig :)

Koselig med gjester :)
Er det fyfy å ta paracet i svskapet??

Noen som har planer i morgen? Vi skal ha på dobbeldate med bowling og hjem til oss på poker og alkohol.
Blir litt lyging om hvorfor jeg ikke drikker så jeg sier at jeg skal på jobb lørdag.

Har hatt fri fra jobb idag, skulle gjort så mye her hjemme men så var jeg så sliten etter kveldstrim med hest at sofaen fristet mest.. Får straks hive meg rundt med rydding og vaffelsteking til finemannen kommer hjem fra jobb. Zzz...

Har hatt fri fra jobb idag, skulle gjort så mye her hjemme men så var jeg så sliten etter kveldstrim med hest at sofaen fristet mest.. Får straks hive meg rundt med rydding og vaffelsteking til finemannen kommer hjem fra jobb. Zzz...
For en flink husfru du er da :)

Koselig med gjester :)
Er det fyfy å ta paracet i svskapet??

Det er ikke fy fy.. Da jeg var på samtale med legen sa jeg at jeg ikke hadde turt å tatt paracet selv om jeg hadde den sykeste hodepinen EVER.. Og da sa hun at det skulle jeg ikke tenke på, paracet er lov, og man kunne fint ta inntil 1g x 4 pr dag! :) Men Ikke ibux elr noe annet enn paracet :)

Vi har hatt gjester i hele kveld, men nå har jeg endelig fått satt meg med pc'en på fanget ;) I morgen har jeg og mannen 10 års bryllupsdag, så da skal vi ut og spise, det blir koselig!! :D

Vi har hatt gjester i hele kveld, men nå har jeg endelig fått satt meg med pc'en på fanget ;) I morgen har jeg og mannen 10 års bryllupsdag, så da skal vi ut og spise, det blir koselig!! :D

WOW! 10 år, gratulerer! Jeg og mannen har vært gift i 5 år i sommer :) Skal vist være en milepæle :)

Back
Topp