Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt så fryktelig hodepine i dag- og måtte til slutt ta en paracet. Jeg er ikke noe fan av smertetillende (i pilleform) men i dag måtte jeg for å bli kvitt pinen. Jeg ble kvalm og skikkelig uvel av den pinen også...
Nå har det roet seg og jeg tar det med ro i sofaen, før jeg må lage en paibunn senere. Vi skal ha gjester i morgen kveld, og jeg har senvakt, så da syntes jeg det er greit å bli ferdig med det som kan bli ferdig
For en flink husfru du er daHar hatt fri fra jobb idag, skulle gjort så mye her hjemme men så var jeg så sliten etter kveldstrim med hest at sofaen fristet mest.. Får straks hive meg rundt med rydding og vaffelsteking til finemannen kommer hjem fra jobb. Zzz...
Hehe, jeg prøver! Må jo være litt grei med mannen som holder ut med alle hormonene mineFor en flink husfru du er da
Hehe, jeg prøver! Må jo være litt grei med mannen som holder ut med alle hormonene mine
Koselig med gjester
Er det fyfy å ta paracet i svskapet??
Gratulerer med 10 år!Vi har hatt gjester i hele kveld, men nå har jeg endelig fått satt meg med pc'en på fanget I morgen har jeg og mannen 10 års bryllupsdag, så da skal vi ut og spise, det blir koselig!!
Takk! Jammen har tiden gått fort!Gratulerer med 10 år!
Kom til å tenke på at vi nærmer oss 10 vi og, ba 8 nå i januar! Tiden flyr ja, litt skummelt!Takk! Jammen har tiden gått fort!
Vi har hatt gjester i hele kveld, men nå har jeg endelig fått satt meg med pc'en på fanget I morgen har jeg og mannen 10 års bryllupsdag, så da skal vi ut og spise, det blir koselig!!