Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til uken kommer som sagt den skjulte gruppen på plass. Men da må alle huske på reglene for å bli medlem. Ett av kriteriene er 30 eller 50 innlegg HER PÅ APRIL! Så bruk gjerne tiden frem mot neste uke på litt skravling
TuMmY LoVe
SupertJeg har nok godt over 50 innlegg her inne da jeg har vært her siden jeg testet positivt, og jeg har termin 2 april Har vært medlem siden 2011, så jeg er klar!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Blir braJeg er klar!!
❤ alle gode ting er tre ❤
Forumansvarlig er tilbake fra ferie neste uke, og da blir den opprettetJeg er også klar
Blir spennende å se om det blir mer aktivitet der. Flere som venter på hemmelig forum når det er så tidlig i svangerskapet
Jepp, kun de som blir godkjente får innsynJeg er og klar. Når det er hemmelig forum, betyr det at vi er helt skjermet fra omverden?
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Absolutt!!Jeg er klar! Skal bli godt å slippe seg litt
Gå inn på profilen din og sjekk antall innlegg.Hvordan sjekker man hvor mange innlegg man har skrevet her inne?
Gå inn på profilen din og tell innleggHvordan ser man hvor mange innlegg man har på april?