Nå kommer kiloene

Hoff..... har ikke vært på vekta på en stund! Håper å unngå å bikke 100 kg....

Jeg ble litt sånn over natta mye mer hoven i går, drikker som en gærning! Eplejuice var jo et godt tips :)

Ser ut som vi to er i samme bås! Vi får motivere hverandre...jeg har aldri noensinne vært så stor! Skal ned ca 35 kilo snart! Nå må jeg bare ta litt tak i dette!!!

vi får slå oss sammen og motivere hverandre ;-) ♥

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

500 gram til i dag, dette er på ingen måte gøy!!! Så nå skal det slankes!!!!!!!!
Ett par uker (pluss minus) igjen nå så starter vi en slankepost hvor vi kan inspirere og motivere hverandre. Jeg trenger virkelig det for min egen del. Jeg har kutta ut vekta for nå, orker ikke mer. Snaaaart hvitlin, snart! ! :)

Ett par uker (pluss minus) igjen nå så starter vi en slankepost hvor vi kan inspirere og motivere hverandre. Jeg trenger virkelig det for min egen del. Jeg har kutta ut vekta for nå, orker ikke mer. Snaaaart hvitlin, snart! ! :)

Takk, du er en knupp! Jeg har liksom aldri veid så mye før og får virkelig noia! Ja, vi setter igang vår skikkelige motivasjonstråd til livsstilsendringen. Håper bekkenet blir like raskt bra som forrige gang, så kan jeg trille turer og gå på 3d mølla her hjemme :)

Sammen skal vi klare det! :):):):)

Uff, her kommer også vannet snikende.. har vært så fornøyd siden jeg ikke har gått opp så mye dette svangerskapet (har alt for mye fra før), men nå bare baller det på seg føler jeg :( Blir jo helt deprimert!

Uff, her kommer også vannet snikende.. har vært så fornøyd siden jeg ikke har gått opp så mye dette svangerskapet (har alt for mye fra før), men nå bare baller det på seg føler jeg :( Blir jo helt deprimert!

Er det vann er det jo ingenting å bekymre seg for, det forsvinner like raskt som det kommer på :) Og med et sunt kosthold + amming + trilleturer blir det veldig bra :) :) Men jeg har heller ikke et godt forhold til vekta sånn i utgangspunktet, så jeg skjønner veldig godt at sånn psykisk er det ikke så greit å se tallene stige :/

Er det vann er det jo ingenting å bekymre seg for, det forsvinner like raskt som det kommer på :) Og med et sunt kosthold + amming + trilleturer blir det veldig bra :) :) Men jeg har heller ikke et godt forhold til vekta sånn i utgangspunktet, så jeg skjønner veldig godt at sånn psykisk er det ikke så greit å se tallene stige :/
Ja, vann er jo ikke så ille sånn sett, men det er liksom det å se tallene stige når man har så aaaltfor mye fra før av :( men nå skal det sies at det hjelper ikke akkurat på at jeg har fått et enormt søtbehov i det siste, må liksom ha sjokolade og slikt.. men jeg er uansett langt ifra der jeg var sist jeg gikk gravid da og skal vel en del til for at jeg skal nå de høydene denne gangen. Gikk faktisk ikke ned av å amme sist jeg for jeg ble så sykt sulten av det så spiste så mye :P men håper det funker bedre denne gangen hehe.. men er veldig innstilt på å trene og spise sunt igjen da. Fortsette på det jeg var igang med før jeg ble gravid :) Gleder meg faktisk til å få kroppen min tilbake nå for nå er det så tungt og jeg plages så med bekkenløsning at jeg vil egentlig bare bli ferdig nå og få hilse på lilleskatt i magen :)

Ja, vann er jo ikke så ille sånn sett, men det er liksom det å se tallene stige når man har så aaaltfor mye fra før av :( men nå skal det sies at det hjelper ikke akkurat på at jeg har fått et enormt søtbehov i det siste, må liksom ha sjokolade og slikt.. men jeg er uansett langt ifra der jeg var sist jeg gikk gravid da og skal vel en del til for at jeg skal nå de høydene denne gangen. Gikk faktisk ikke ned av å amme sist jeg for jeg ble så sykt sulten av det så spiste så mye :p men håper det funker bedre denne gangen hehe.. men er veldig innstilt på å trene og spise sunt igjen da. Fortsette på det jeg var igang med før jeg ble gravid :) Gleder meg faktisk til å få kroppen min tilbake nå for nå er det så tungt og jeg plages så med bekkenløsning at jeg vil egentlig bare bli ferdig nå og få hilse på lilleskatt i magen :)

Dette fikser vi veit du, vi må bare motivere hverandre etter at barna våre kommer! Jeg har også fått et helt annet matbehov enn tidligere, så det har sin innvirkning da jeg ikke beveger meg noe særlig. Ikke det at jeg spiser mye, men når man ikke rører noe på seg så sier det jo seg selv!

Jeg tenkte at i motivasjonstråden skal jeg legge ut bilde av magen/kroppen siste dag hver måned. Spennende å se om man faktisk merker forskjellen etterhvert :) Jeg vet at dette vil kreve enorm viljestyrke da november og desember er kosemånedene delux!

Gir deg en stor klem fra store meg :P

Dette fikser vi veit du, vi må bare motivere hverandre etter at barna våre kommer! Jeg har også fått et helt annet matbehov enn tidligere, så det har sin innvirkning da jeg ikke beveger meg noe særlig. Ikke det at jeg spiser mye, men når man ikke rører noe på seg så sier det jo seg selv!

Jeg tenkte at i motivasjonstråden skal jeg legge ut bilde av magen/kroppen siste dag hver måned. Spennende å se om man faktisk merker forskjellen etterhvert :) Jeg vet at dette vil kreve enorm viljestyrke da november og desember er kosemånedene delux!

Gir deg en stor klem fra store meg :p
Vi får være flinke til å motivere hverandre ja :) nei, blir ikke mye bevegelse om dagen.. orker nesten ikke å gjøre noe hjemme lenger engang.. huset flyter! Venter veldig på at jeg skal få skikkelig energi igjen før lille kommer så jeg kan få huset skinnende hehehe Jeg går på bekkengruppe hver onsdag da hos fysioterapeut så da får jeg jo beveget meg litt i det minste. Ja akkurat årstiden blir fryktelig vanskelig når det kommer til desember måned hvertfall, men har man vilje nok så burde det jo gå bra :)

Back
Topp