Nå kommer kiloene

Det er kanskje mye vann nå på slutten, jeg merker hvertfall det er mer vann i kroppen nå enn for noen uker siden.. I så fall forsvinner kgene fort også :)

Kiloene renner på her også, mye pga vann i kroppen (heldigvis, for de forsvinner raskt). Men jeg liker jo ikke at jeg nå har passert mitt tyngste punkt noen gang... Blir spennende å se når det skal av igjen :P

Er vel ikke så rart. Babyen legger på seg 250 gram i uka på slutten + fostervann, morkake, ekstra blod og fettvev.. og så er det jo vanlig å få litt vann i kroppen på slutten også.. vet ikke om du har det jeg men :-)

Sendt fra mobilen.

Jeg har ikke lagt på meg så mye nå i det siste, men vent å se...Jeg tror de kommer!:D
Nå har jeg gått opp 15,5 kg så langt og målet er å beholde 3-5kg av de etter fødsel;) Håpe det går, og ikke de raser av også:)

Joda, vann er vel den store årsaken her :P I dag klarte jeg nesten ikke bøye fingrene. Jeg og veslemann lo godt på badet da jeg skulle kneppe knappene hans på genseren, gikk nesten ikke :) Men ca 3 - 4 glass eplejuice gjør mye med vannet altså... så det har heldigvis hjulpet meg en del "takk jordmor" :)

Så er det denne matlysten da.... herremin! Frøloff sier jeg bare!! Med smør og skinke og ost... jeg dauer! Aldri vært noe særlig glad i loff og sånn, men den frøgreia, NAM NAM NAM... så nå ligger det et frøhorn og venter på meg til lunsj :P Var litt dust og handlet fra nøttefabrikken i dag... cashew, pistasje og youghurt/sjokoladenøtter sier jeg bare.... må vente på mannen, ellers spiser jeg alt alene :P

Joda, vann er vel den store årsaken her :p I dag klarte jeg nesten ikke bøye fingrene. Jeg og veslemann lo godt på badet da jeg skulle kneppe knappene hans på genseren, gikk nesten ikke :) Men ca 3 - 4 glass eplejuice gjør mye med vannet altså... så det har heldigvis hjulpet meg en del "takk jordmor" :)

Så er det denne matlysten da.... herremin! Frøloff sier jeg bare!! Med smør og skinke og ost... jeg dauer! Aldri vært noe særlig glad i loff og sånn, men den frøgreia, NAM NAM NAM... så nå ligger det et frøhorn og venter på meg til lunsj :p Var litt dust og handlet fra nøttefabrikken i dag... cashew, pistasje og youghurt/sjokoladenøtter sier jeg bare.... må vente på mannen, ellers spiser jeg alt alene :p

Åhh, elsker yougurtnøtter!! Det er farlig godt:D

Joda, vann er vel den store årsaken her :p I dag klarte jeg nesten ikke bøye fingrene. Jeg og veslemann lo godt på badet da jeg skulle kneppe knappene hans på genseren, gikk nesten ikke :) Men ca 3 - 4 glass eplejuice gjør mye med vannet altså... så det har heldigvis hjulpet meg en del "takk jordmor" :)

Så er det denne matlysten da.... herremin! Frøloff sier jeg bare!! Med smør og skinke og ost... jeg dauer! Aldri vært noe særlig glad i loff og sånn, men den frøgreia, NAM NAM NAM... så nå ligger det et frøhorn og venter på meg til lunsj :p Var litt dust og handlet fra nøttefabrikken i dag... cashew, pistasje og youghurt/sjokoladenøtter sier jeg bare.... må vente på mannen, ellers spiser jeg alt alene :p

Begynner å få mer vann i kroppen jeg også nå. Men har ikke hørt snakk om eplejuice mot vann i kroppen? funker det? :D

Haha - frøloff er nam! Fikk skikkelig lyst på et sånt frøhorn nå :P

Jeg fikk også beskjed av jm å drikke mye veske generelt for da samlet vi ikke opp så mye vann, så det ligger nok noe i det da ;)

huff ja her kommer det også ekstra med kg nå, men vet mye av det er vann da jeg har hovnet opp ekstra i føttene, våkner om morgenen nå med vondt i føttene pga av vannet og det er vondt når jeg skal begynne å gå... men heldigvis er vannet noe som forsvinner fort da :-)

Haha meg og. Ingen frøjente, men valmuefrø på fint brød med smør, skinke og ost er nydelig! Og jeg bruker ALDRI smør, det kuttet jeg ut på brødet for over 12 år siden. Nam Nam Nam.

Har sagt til legen at jeg ikke vil veie meg mer jeg, for blir så deppa, så her kan kiloene si hva de vil, for jeg aner ikke. :P

Har barw lagt på meg 4 kilo, men håper virkelig de og 15 kilo til går av fort.. fikk aldri gått ned alle kiloene mine etter forrige svangerskap. Så håper på de fordvinner!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har barw lagt på meg 4 kilo, men håper virkelig de og 15 kilo til går av fort.. fikk aldri gått ned alle kiloene mine etter forrige svangerskap. Så håper på de fordvinner!!

Heldiggris :) jeg har gått opp ca 11 nå og er ikke lita fra før :) ja ja

Jeg kan trøste deg med at det er ikke jeg heller. Skulle helst gåt ned 30 kilo men går jeg

Ops.. fikk ikke til å slette, men ja.. skulle gått ned 30 kilo, men går jeg ned 20 etter en stund. Så er jeg fornøyd :-) så 4 kilo synes jeg er mye i forhold.. er på det hlyeste jeg noen gang har vært.. (akkurat like mye som helt på slutten med nr.1 faktisk) så jåper ikke jeg går noe mer opp.. da griner jeg

Jeg kan ikke skryte på meg å være liten. Så jeg er heller i den andre skalaen. Men jeg har faktisk gått ned over 3 kg på 3 uker. Men mini lider ingen nød.

Jeg regner med og være tett opp i 100 når det er klart for den store dagen.

Det å ha fokus på vekt klarer jeg ikke. Jeg doblet min vekt i mitt første svangerskap. Så vet at det ermye som påvirker. Og var i min bunad til dåpen 2måneder etter fødsel. Bunden er lagt ut nå etter litt ekstra former så håper den passer til dåpen nå også. :-)

Har gått opp endel i det siste jeg og, mye fordi jeg er konstant sulten. Derfor ble jeg sååååå glad da svigermor kløp meg i baken på tirsdag og sa jeg hadde gått opp i vekt rundt hoftene. *spyr ironi*
Da hadde jeg sagt takk i lige måde! Blir så irritert da det plutselig skal være greit å fortelle at folk legger på seg!

Ops.. fikk ikke til å slette, men ja.. skulle gått ned 30 kilo, men går jeg ned 20 etter en stund. Så er jeg fornøyd :-) så 4 kilo synes jeg er mye i forhold.. er på det hlyeste jeg noen gang har vært.. (akkurat like mye som helt på slutten med nr.1 faktisk) så jåper ikke jeg går noe mer opp.. da griner jeg

Ser ut som vi to er i samme bås! Vi får motivere hverandre...jeg har aldri noensinne vært så stor! Skal ned ca 35 kilo snart! Nå må jeg bare ta litt tak i dette!!!

Back
Topp