Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, vann er vel den store årsaken her I dag klarte jeg nesten ikke bøye fingrene. Jeg og veslemann lo godt på badet da jeg skulle kneppe knappene hans på genseren, gikk nesten ikke Men ca 3 - 4 glass eplejuice gjør mye med vannet altså... så det har heldigvis hjulpet meg en del "takk jordmor"
Så er det denne matlysten da.... herremin! Frøloff sier jeg bare!! Med smør og skinke og ost... jeg dauer! Aldri vært noe særlig glad i loff og sånn, men den frøgreia, NAM NAM NAM... så nå ligger det et frøhorn og venter på meg til lunsj Var litt dust og handlet fra nøttefabrikken i dag... cashew, pistasje og youghurt/sjokoladenøtter sier jeg bare.... må vente på mannen, ellers spiser jeg alt alene
Joda, vann er vel den store årsaken her I dag klarte jeg nesten ikke bøye fingrene. Jeg og veslemann lo godt på badet da jeg skulle kneppe knappene hans på genseren, gikk nesten ikke Men ca 3 - 4 glass eplejuice gjør mye med vannet altså... så det har heldigvis hjulpet meg en del "takk jordmor"
Så er det denne matlysten da.... herremin! Frøloff sier jeg bare!! Med smør og skinke og ost... jeg dauer! Aldri vært noe særlig glad i loff og sånn, men den frøgreia, NAM NAM NAM... så nå ligger det et frøhorn og venter på meg til lunsj Var litt dust og handlet fra nøttefabrikken i dag... cashew, pistasje og youghurt/sjokoladenøtter sier jeg bare.... må vente på mannen, ellers spiser jeg alt alene
Har barw lagt på meg 4 kilo, men håper virkelig de og 15 kilo til går av fort.. fikk aldri gått ned alle kiloene mine etter forrige svangerskap. Så håper på de fordvinner!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Heldiggris jeg har gått opp ca 11 nå og er ikke lita fra før ja ja
Heldiggris jeg har gått opp ca 11 nå og er ikke lita fra før ja ja
Da hadde jeg sagt takk i lige måde! Blir så irritert da det plutselig skal være greit å fortelle at folk legger på seg!Har gått opp endel i det siste jeg og, mye fordi jeg er konstant sulten. Derfor ble jeg sååååå glad da svigermor kløp meg i baken på tirsdag og sa jeg hadde gått opp i vekt rundt hoftene. *spyr ironi*
Ops.. fikk ikke til å slette, men ja.. skulle gått ned 30 kilo, men går jeg ned 20 etter en stund. Så er jeg fornøyd så 4 kilo synes jeg er mye i forhold.. er på det hlyeste jeg noen gang har vært.. (akkurat like mye som helt på slutten med nr.1 faktisk) så jåper ikke jeg går noe mer opp.. da griner jeg
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app