Nå kommer han!

Lykke til :)

Nå begynner riene endelig å ta seg opp, 3-4 min mellom og varer i ca 40 sek! Det er helt uvirkelig at dette skjer nå, jeg trodde jeg skulle gå over... føles ut som jeg drømmer!

Nå begynner riene endelig å ta seg opp, 3-4 min mellom og varer i ca 40 sek! Det er helt uvirkelig at dette skjer nå, jeg trodde jeg skulle gå over... føles ut som jeg drømmer!

Så kjekt ting tar seg opp.. Tenk her sitter jeg å er misunnelig på vær en vondte du har... Masse lykke til:):):)

♥ventet prinsen 6juli, venter ennå♥

Hvordan går det?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Kom til føden sent i går kveld. Da hadde jeg sterke rier som jeg måtte puste meg gjennom. Etter en lang ctg, og undersøkelse hadde jeg BARE 2 cm. Utrolig demotiverende.... Valgte å reise hjem med en pinex major. I løpet av natten dabbet riene av. Fikk slappet litt av, men kjenner at jeg er veldig redusert etter to netter med nesten ingen søvn... Jeg kommer til å bli helt utslitt om dette drøyer i natt også:(

Nå skal jeg uansett snart inn og bli satt igang:) tusen takk for alle lykkeønskninger!!:)

Masse lykke til! Håper du finner ekstra kraft til siste innspurt :)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Sender deg mange gode tanker og en dose energi til siste innspurt ❤

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Sender deg mange gode tanker og en dose energi til siste innspurt ❤

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤
Signerer denne

Dette skrev jeg kl 15:
Jeg ligger her enda. Har fått drypp, og riene er veldig intense, men fortsatt ikke større åpning... Utrolig sliten nå, skal få epidural, så håper jeg kan slappe av litt...

Litt over kl 16 hadde jeg akkurat fått epidural. Jeg reiste meg opp og sto litt. Etterpå spurte jeg jordmor om jeg kunne gå på do. Hun ville sjekke meg først og da hadde jeg full åpning!:D

Kl 1735 ble verdens vakreste gutt født!:)

Gratulerer såååå mye!

Back
Topp