Nå kjenner jeg at de koker inni meg:(

cathkal

Gift med forumet
borte

Selger hun dette privat eller er det igjenom et firma?
Er det igjenom et firma, så ville jeg tatt kontakt med de...

jobbet hun gjennom ett selskap? ala mary kay? isåfall ringer du til de og forteller hva som har skjedd osv

hun er frisør lærling og selger for skolen..men hun har selv ansvar for kundene sine.
Rart hun tar telfon og svarer på meldinger som veninna mi skriver men ikke mine..nå er det hennes veninne og ikke mi

gav du pengene til henne eller veninnnen din?

ta kontakt med firma om hun jobber under et , hvis ikke ville jeg gått på dørene hennes om jeg viste hvor hun bodde.. sendt en mld om at du kontaker firmaet om hun jobber under et..

ORIGINAL: cathkal

hun er frisør lærling og selger for skolen..men hun har selv ansvar for kundene sine.
Rart hun tar telfon og svarer på meldinger som veninna mi skriver men ikke mine..nå er det hennes veninne og ikke mi

da ville jeg enten kontaktet skolen, eller bedt veninnen din ordne opp, siden det var hun som hadde demoen[;)]

Ta kontakt med læreren som har ansvaret for lærlingen eller hvem enn som har ansvaret.

Har du prøvd å ringe fra venninna di sin telefon?

Du kan ta ut forliksklage mot henne, men det koster penger når saken er avholdt. Du kan ha påstand slik at hun blir dømt til å betale omkostningene, men du må legge ut først.

Ja det er egentlig der problemt ligger.
Som sikkert mangen andre så er jeg av den dom snille personen som hele tiden tenker inni meg at de skal få høre det, og så blir jeg pinglete når jeg står ovenfor en person og blir for hyggelig igjen..
Har likom aldri vært hard mot noen..blir redd av sånn jeg.
Men å kontakte skolen det skal jeg våge så ringer i morgen..
Har ikke md pengene gjøre for jeg skal klare meg uten 700 kr ,men har med oppførselen å gjøre, å at det går ann å gi en lyd fra seg.

ORIGINAL: hissigproppen

Har du prøvd å ringe fra venninna di sin telefon?

Du kan ta ut forliksklage mot henne, men det koster penger når saken er avholdt. Du kan ha påstand slik at hun blir dømt til å betale omkostningene, men du må legge ut først.

Hun svarer ikke på mldingene mine og når jeg har møtt veninnen min face 2 face så har hun bare pratet det vekk å beskyttet denne frisør veninna si..nesten så jeg lurer om hun egentlig vet noe.
Så er det rart at ikke skolen skulle ha pengene men denne 18 åringen

Ja det er egentlig der problemt ligger.
Som sikkert mangen andre så er jeg av den dom snille personen som hele tiden tenker inni meg at de skal få høre det, og så blir jeg pinglete når jeg står ovenfor en person og blir for hyggelig igjen..
Har likom aldri vært hard mot noen..blir redd av sånn jeg.
Men å kontakte skolen det skal jeg våge så ringer i morgen..
Har ikke md pengene gjøre for jeg skal klare meg uten 700 kr ,men har med oppførselen å gjøre, å at det går ann å gi en lyd fra seg.

For meg hadde det handlet mye om prinsippet...

Ja jeg får ta en telefon i morgen så håper det ordner seg.
Verste er at den veninna mi bor rett ved siden og hun fikk sine produkter på dør i dag

Back
Topp