Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: cathkal
hun er frisør lærling og selger for skolen..men hun har selv ansvar for kundene sine.
Rart hun tar telfon og svarer på meldinger som veninna mi skriver men ikke mine..nå er det hennes veninne og ikke mi
hun er frisør lærling og selger for skolen..men hun har selv ansvar for kundene sine.
Rart hun tar telfon og svarer på meldinger som veninna mi skriver men ikke mine..nå er det hennes veninne og ikke mi
ORIGINAL: hissigproppen
Har du prøvd å ringe fra venninna di sin telefon?
Du kan ta ut forliksklage mot henne, men det koster penger når saken er avholdt. Du kan ha påstand slik at hun blir dømt til å betale omkostningene, men du må legge ut først.
Ja det er egentlig der problemt ligger.
Som sikkert mangen andre så er jeg av den dom snille personen som hele tiden tenker inni meg at de skal få høre det, og så blir jeg pinglete når jeg står ovenfor en person og blir for hyggelig igjen..
Har likom aldri vært hard mot noen..blir redd av sånn jeg.
Men å kontakte skolen det skal jeg våge så ringer i morgen..
Har ikke md pengene gjøre for jeg skal klare meg uten 700 kr ,men har med oppførselen å gjøre, å at det går ann å gi en lyd fra seg.