Nå kan vi slutte å vaske håret!:)

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet

*Prinsessa skrev:
endelig :)
håper sprayen fro kroppen kommer også, så vi slipper å vaske oss

Er det ikke det deodoranten er til? :/ Må begynne å dusje likevel jeg da kanskje..?
Æsj og ;P

Ruska skrev:

*Prinsessa skrev:
endelig :)
håper sprayen fro kroppen kommer også, så vi slipper å vaske oss

Er det ikke det deodoranten er til? :/ Må begynne å dusje likevel jeg da kanskje..?
Æsj og ;P

Man har våtservietter til ansiktet, våtservietter til hufsa, deodorant til både armhuler og føtter. Vi er jo nære! 

Syns det er mye bedre å bare blåse meg tørr for svette og parfymere over dårlig lukt etterpå..funker overaskende lenge altså!

Grønnkommode skrev:
Jeg tenker at hvis du har tid til å drive og styre med den tørrshampoen så har du tid til å vaske håret også.
Evt bare sette det opp i en ball. For så jævla fint blir det ikke, at det er verdt tidsbruken (eller penga)  ;)

Jeg får fort fett hår og alt som trengs er å spraye litt rundt, rufse og så ser det ikke lenger fett ut. 

Det tar kanksje 15sekunder, en hårvask tar mye lenger tid og om man plutselig må ut en tur, men føler at man har fett hår er det jo helt genialt. Jeg synes absolutt at det blir et bra resultat, men selvsagt avhenger det av hvilken tørrsjampo man bruker.

Jeg er glad noen nevner tørrsjampoen for den har vært i salg lenge før Define måtte få sin versjon.

Du'h.

Etter å ha sett Define reklamen så tenkte jeg at jeg skulle prøve, for jeg mente det var umulig at håret kunne se så bra ut etter en dæsj med tørrshampo. Fant ikke Define sin i butikken men kjøpte Got 2 Be (?), og den er kjempebra syns jeg! Så hvis KMS sin er enda bedre så får jeg teste den neste gang :D

Beckymams skrev:
Etter å ha sett Define reklamen så tenkte jeg at jeg skulle prøve, for jeg mente det var umulig at håret kunne se så bra ut etter en dæsj med tørrshampo. Fant ikke Define sin i butikken men kjøpte Got 2 Be (?), og den er kjempebra syns jeg! Så hvis KMS sin er enda bedre så får jeg teste den neste gang :D

Den har jeg brukt i lengre tid og er ganske fornøyd med.

Jeg har forresten tørrshampoo stående i skapet på badet, for det er faktisk genialt når man er hjemme med små unger, og så får man plutselig besøk fra noen som vil se på babyen eller noe. Og man KAN ikke alltid huske sist man vasket håret når man vaser rundt i ammetåken (ikke nødvendigvis fordi det er så lenge siden, men fordi man virkelig ikke aner når det var), og da er en kjapp sprayings med tørrshampoo en mer enn ok løsning.

Back
Topp