Nå kan sambo angre

Runs4chocolate

Glad i forumet
Januarskatter 2015
på at han dro på guttetur fra dag til i morra, for nå har det vært utrolig livlig i magen :D OG jeg kjenner tydelige spark mot hånda som ligger oppå magen :D Første gang det har vært så tydelig over så lang tid. Holdt på i snart en time !!! weeeeeeeeeeeeeeeeee og juhuuuuuuuu og gud så herlig det er :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

på at han dro på guttetur fra dag til i morra, for nå har det vært utrolig livlig i magen :D OG jeg kjenner tydelige spark mot hånda som ligger oppå magen :D Første gang det har vært så tydelig over så lang tid. Holdt på i snart en time !!! weeeeeeeeeeeeeeeeee og juhuuuuuuuu og gud så herlig det er :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
Såå moro :D <3 fantastisk følelse!

<3 VinterPrinsesse <3

Sååå gøy! Hvor langt er du på veg? :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

18+4 :) Har roa seg nå, så nå sover h*n sikkert en god stund etter all den turningen :D helt utrolig fantastisk følelse, hadde glemt hvordan det kjentes <3

Så hærlig :D ja han kan angre seg

nesten frista til å sende han melding.... men da får han bare enda mere dårlig samvittighet, så får heller håpe på gjentagelse av "showet" i morra så han får kjenne han også :)

Spennende :D Jeg er 17 + 0, kjenner bevegelser innvendig. Helt fantastisk. Men gleder meg sånn til at mannen kan kjenne også :)

Spennende :D Jeg er 17 + 0, kjenner bevegelser innvendig. Helt fantastisk. Men gleder meg sånn til at mannen kan kjenne også :)

Da er det nok snart din tur også :) Kjente det utapå magen 17+6, tirsdag, men det var bare ett spark og ikke noe mere. Så var det stille resten av uka, kjente egentlig ingenting og var superbekymra til vi kom hjem i går og jeg endelig fant hjertelyden. Ble ekstra deilig med alle sparkene i dag da :)

Back
Topp