Nå har...

x1xMonika86

Glad i forumet
...bebisen kommet langt opp[:)] Ligger rett under navelen fant jeg ut med angelsound`n min[:D] 
Men et lite spørsmål....Blir det ekko av hjerteslagene rundt omkring liksom?? "Fant" hjerteslag litt lenger ned også, men når jeg dro den sidelengs fra utgangspunktet var det ikke ekko kun lenger ned...[&:]

ekko??? [8|][8|][8|] tror ikke det [8|][8|][8|]

hehe, du vet hva det betyr!!!!!

tvillinger vel!!

hihi[:D]

ORIGINAL: rikkerosin

tvillinger vel!!

Ja! Det forklarer jo hvorfor livmora di er så langt oppe allerede!? For det er vel litt i tidligste laget å ha den i navlehøyde??
Har du vært på ul og sjekket?

ORIGINAL: Rosaka

ORIGINAL: rikkerosin

tvillinger vel!!

Ja! Det forklarer jo hvorfor livmora di er så langt oppe allerede!? For det er vel litt i tidligste laget å ha den i navlehøyde??
Har du vært på ul og sjekket?

OMG!![8|] Sambo og mamma sier det er tvillinger, for det er såpass mange av dem i slekta. Og det er min generasjon til å få det, og INGEN av mine 11 søskenbarn har fått det enda...Sant, det er jo 5 som ikke har fått barn enda da.
Jeg har ikke vært på UL enda nei så har jo ikke peiling på noen ting....[8|]

Dette ble noe å ta innover seg tidlig en søndagsmorgen på jobb![:D] Hihi! Men får vente og se, har på følelesen at det kun er èn.
Har ikke peiling, har ikke fått innkallelse enda[&o] Ringte til legen på fredag, og da var den sendt for bare noen dager siden fra dem.[:@]

Sjekker du hele tiden med angelsounden nå eller???
Nei dette blir spennende å høre!!![:)]

Nei, gjør ikke det, er litt påpasselig med for mye bruk[8D] Men hørte etter forrige helg og da var det liksom rett over skambeinet ([8D]), bare en lyd. Og i går var det plutselig en under navelen, og en litt lenger ned litt til venstre....[8|] Hehe! Så ja, nå ville jeg hatt UL helst i går![:D]

ORIGINAL: 2 små troll

Sikker på at det ikke kan være din egen puls?

Jupp, for hvis jeg har puls på ca.150slag i minuttet begynner jeg å lure på meg selv![:D]
Så jeg tror egentlig at det bare er samme slagene, men at jeg hører de igjen på et annet sted. Den lille kroppen begynner jo å bli lang[;)]

Åh..så spennende[:D] Skal ikke se bort ifra at du kan ha to spirer der inne da. Synes også det var tidlig å ha livmoren så høyt oppe som navlen allerede! Men det er klart at det finnes jo store individuelle forskjeller! Blir kjempe spennede se på UL da[:D]

ORIGINAL: Gertie

Åh..så spennende[:D] Skal ikke se bort ifra at du kan ha to spirer der inne da. Synes også det var tidlig å ha livmoren så høyt oppe som navlen allerede! Men det er klart at det finnes jo store individuelle forskjeller! Blir kjempe spennede se på UL da[:D]

Neida, skal ikke avskrive noenting enda siden vi ikke har tittet inn[;)] Gleder meg til UL nå ja for å virkelig se hva som skjuler seg der inne i hulen[:D]

ORIGINAL: LillMi

ORIGINAL: Monika86

...bebisen kommet langt opp[:)] Ligger rett under navelen fant jeg ut med angelsound`n min[:D] 
Men et lite spørsmål....Blir det ekko av hjerteslagene rundt omkring liksom?? "Fant" hjerteslag litt lenger ned også, men når jeg dro den sidelengs fra utgangspunktet var det ikke ekko kun lenger ned...[&:]

Jeg stiller meg i spenningskøen sammenm ed deg. Jeg har livmora opp til navlen nå (sa jordmor for straks 1 uke siden) og har opplevd en slags ekkolyd med angelsounden min, men jeg har vært på ul og da så vi bare en og den stemte mistenkelig mye med terminen vi hadde fra før...[8|] 
Så jeg har vært innom tanken på to, men jeg har jo bare sett en så jeg holder meg til den enn så lenge[;)] Så hvis jeg har en kan du også ha en! Ikke sant??[8D] Men dobbel moro med to...[;)]

Åh, puuh!![:D] Det var godt å høre at det var flere som har hørt en slags ekkolyd[;)] Misforstå meg rett, er det 2 så er de HJERTENS velkomne hit, sterkt ønsket uansett. Men klarer meg med en til å begynne med liksom hvis du skjønner[;)] Har liksom ikke forestilt meg 2 i samme slengen Men som sagt: er det mulighet for flere så bare kom![:D]

ORIGINAL: Kizzi87

Oi, kan høres ut som at du har 2 der inne ja :) Min livmor er rett over navlen og jeg har 2 inni der :D
Blir spennede å høre hvor mange det er :)

Hihi, dette kan virkelig slå begge veier har jeg skjønt etter innleggene her![:D]

å gurimalla dette blir spennende å følge med på [:D][:D][:D][:D]
hold oss for all del oppdatert [;)][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Trinse85

Ooohh...så spennende!! Får håpe du får innkalling snart da!! [:D]

Det håper jaggu meg jeg òg![:D]

Jeg stiller meg i spenningskøen sammenm ed deg. Jeg har livmora opp til navlen nå (sa jordmor for straks 1 uke siden) og har opplevd en slags ekkolyd med angelsounden min, men jeg har vært på ul og da så vi bare en og den stemte mistenkelig mye med terminen vi hadde fra før...[8|] 
Så jeg har vært innom tanken på to, men jeg har jo bare sett en så jeg holder meg til den enn så lenge[;)] Så hvis jeg har en kan du også ha en! Ikke sant??[8D] Men dobbel moro med to...[;)]

Åh, puuh!![:D] Det var godt å høre at det var flere som har hørt en slags ekkolyd[;)] Misforstå meg rett, er det 2 så er de HJERTENS velkomne hit, sterkt ønsket uansett. Men klarer meg med en til å begynne med liksom hvis du skjønner[;)] Har liksom ikke forestilt meg 2 i samme slengen Men som sagt: er det mulighet for flere så bare kom![:D]

Jeg skjønner veldig godt hva du mener! Skal bli tante til to i januar/februar så tenker svigers hadde blitt halvdød om hu fikk vite om det skulle blitt to her også[:D] 
Jeg har alltid ønska meg tvillinger, men syns det er greit å starte med 1[8D]

Lytta i dag og hørte veldig ekko igjen... Kjenner jeg blir litt sprø av det. Høres også ut som noen driver å snekkrer inni magen min...[8|]

Greit å begynne med en for min del hvertfall![:D]
Tør ikke å lytte mer jeg, redd jeg hører "ekko" alle steder![:D] Haha!

Synes livmora di er litt vel langt oppe ja.. ¨Men dette kan være veldig individuelt også.
Har også ekkolyder med angelsound. Fikk høre at det kan være fordi det er såpass tidlig enda og livmora ikke er så stor, at det kan høres på begge sider.

Back
Topp