Nå har også Trillingene mistet tålmodigheten til å være inne lenger!

[emoji173]️[emoji173]️
 
Så utrolig godt å høre fra deg og å høre at alt står bra til med dere[emoji173]️ Tusen takk for oppdateringen[emoji4]
 
Dette var hyggelig lesing - så kjekt med oppdatering (som du selvfølgelig ikke gjør mer enn du har tid og ork til!). Høres ut som det går over all forventning og det er jo helt supert! :D
 
Hvordan går det med dere nå?
 
Håper alt er fint med både deg og trillingene ❤️
 
regner med det er travle dager for dere
 
Hei folkens:Heartred.
Vi har alle det bra men hektisk.
De små er friske og sterke. Overvåkingen ble koblet av når de var ca 1 uke gamle, det var litt skummelt for oss foreldre at de plutselig ikke hadde noe Overvåking, men legene mente at de var klare for det og det gikk helt fint.

Frem til mandag fikk de både flaske og sonde, siden vekt deres gikk opp gansk raskt ca. 100g hver annen dag så ble det bestemt at de skulle slutte med sonde og få bare flaske. Første dagen med med flaske var kaos, de drakk bare litt av gangen og ville ha mat hver time. Nå spiser de fint og mer enn når de hadde sonde, så sonden er fjernet for godt. Så ting går heldigvis bra. De er nå 2 uker og 1 dag gamle og har hatt fin vekt oppgang, Nå veier de mellom 1785g og 2100 (fødselsvekt deres var mellom 1539 og 1785).

Igår fikk plutselig beskjed at vi reiser hjem idag uten noe forvarsel, det var litt av en sjokk for oss vi var ikke forbered på det i helletatt. Vi måtte ha en del til ting på plass før vi kommer hjem, så vi har forhandlet med å utsette hjemme reisen til imorgen.det kom brått på men det er ikke bedre at ble skrevet ut tidlig fordi de er friske nok:). Nå skal vi klare oss på egen hånd med 3 små prematur babyer, litt skummelt men det kommer sikkert til å gå bra.

Jeg sliter med å laste opp bilder, får beskjed at filen er for stor. Har dere noe tips på åssen jeg kan gjøre det.
 
Jeg pleier å sende bilder jeg tar med mobiltelefon til meg selv på epost for da får jeg spørsmål om hvor stort bilde jeg vil sende, og får dermed redusert til akseptabel størrelse. Men det finnes også massevis av apper for resize. Jeg har bare ikke somlet meg til å innstallere en.
 
Glemte helt av det viktigste: Så supert at de er friske nok til å reise hjem! :talk017
 
Så herlig at de er klare til å reise hjem, selv om jeg skjønner at det kom litt brått på! Virker jo som en sterk og fin gjeng dette. Masse lykke til med hjemtur :D
 
Masse lykke til med hjemreisen og tiden hjemme! Så godt at alt går fint med dem. [emoji173]
 
Last edited:
Så fint å høre at det går bra med alle tre. Kjedelig å få så kort varsel for hjemreise, men helt fantastisk at dere får reise hjem så tidlig! Ønsker dere masse lykke til... [emoji1303]
 
Enkelt
Velg en app som heter resize
Så går du i albumet ditt og velger hvilket bilde du vil bruke.
Deretter trykker du på de fire pilene , velger det minste formatet og velger lagre:)
Herlig lesing! Masse lykke til med hjemreise:)
 

Vedlegg

  • Resized pictures - 1.png
    Resized pictures - 1.png
    37,5 KB · Visninger: 153
Så godt å høre at det går så bra!
Hjemreise kommer til å gå helt fint :)
Dere har vel helsestasjon å lene dere på. :)
 
Lykke til med hverdagen.
Kos dere hjemme
 
Back
Topp