Nå har jeg

tvilling38

Elsker forumet
vært og kikket inne hos de andre terminklubbene.

Fikk nesten hetta da jeg leste inne på november at de første 3 babyene var født allerede. Overflyttet til oss vil det si at om 6-8 uker blir de første januarbabyene født. Tror ikke jeg er fødeklar om så kort tid.[&:] Ellers var det kjempekos å lese om alle babyene som bare plopper ut. Gleder meg til vi begynner å sende melding om at nå er den og den reist til sykehuset[:D]

jeg kan godt få før tiden jeg.. men helst fra 1 januar... [:D]  åh jeg som er sååå nyskjerrig kommer til å bo forran pc i romjulen og uti januar... [:D][:D]

Jeg er vel en av de som står i fare for å føde for tidlig.
Fostervanns lekkasje og blødningen
+ at nesten alle i min familie er født for tidlig.
Selv er jeg født nesten 7 uker for tidlig.
Men har selvsagt ett håp om at det blir etter 1. januar da.
Hvem vet????

Blir skikkelig spennende å følge med her inne når babyene begynner å poppe ut ja[:D]

Og jeg som er så "heldig" å gå over tiden. Med den første gikk jeg 10 dager over den siste av tre terminer og nr to gikk jeg 7 dager over. Nå kunne jeg tenke meg å få 2 uker før hvis jeg fikk bestemme.

Om jeg føder før tiden gjør det ikke noe bare hun holder seg inni hulen sin til over nyttår, men tanke på skole og slikt. 

He he, jeg har en liten følelse av at jeg kommer til å være en av de første som føder her inne, siden jeg egentlig hører til desembergjengen, men har valgt å holde meg her inne på januar for det er her jeg føler meg mest hjemme[;)] Så får vi vente og se! Ei venninne av meg fødte 8 uker før termin, og da vil det si det samme som at jeg skulle født om 6 uker bare!!!!!! he he, er ikke heeeeelt klar for den tanken der men... Ho kommer når ho er klar tenker jeg [:D] Kjærsten ber meg knipe igjen til over nyttår, men prøver å forklare at det faktisk ikke er så lett, he he, at det faktisk ikke er noe jeg har kontroll over ![:D] Men gleder meg så ille altså... Bare ikke jeg går så altfor lenge over heller er jeg fornøyd. Leste nettopp om ei her inne på babyverden som går på sin 19 dag over i dag!!!!!!!!!! Da hadde jeg forlangt keisersnitt tror jeg....det må jo ligge en kjempebaby inni der som ikke vil ut! Grøsser ved tanken på hvor den lille skal ut gjennom....

Kan godt føde litt for tidlig, men ikkje meir enn to veker, redd eg ikkje har alt i hus før den tid. Men finn klumpen ut at han vil komme ut før så è han hjertelig velkommen...då må jo alt berre ordnes i ein fart[:)]

Åååh [:D] Jeg får gåsehud jeg [:)] (positivt altså) ..
Gleder meg!!!!!!
Men 6 uker????? Wow

huff ja! Jeg vil ha 2007 barn jeg! hadde blitt skuffa om ungen blir født i nov/des! :(

Men men... så lenge alt går bra er det det viktigste! :)

Jeg og vil ha 2007 modell [:D] Gjerne 01.01.07 [:D]

Er ikke 070107 en stilig dato da? Den har jeg så lyst på, men siden det er en søndag og jeg skal ha planlagt ks så får jeg den neppe[&:]

hehe, 070107. det var en fin dato det! Får satse på den jeg da! :) vil gjerne ha ungen noen dager før termin! :)

Jeg har faktisk termin 070107 [:D] Håper hun kommer på den datoen

Back
Topp