MissAugust
Gift med forumet
.. testen bv forumet over pc, men syns nesten d var litt tungvint je.. Sikkert blitt for vant til tlfappen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må levere min inn. Min tar ikke lading. Er noe feil inni den koblingen. Gla jeg har garanti ennå.Syns det er lettere å skrive fra pc, blir så mange feil fra mobil og da tar det dobbelt så lang tid å endre...
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Sant. Mer fram og tilbake på pc syns jeGår fortere å skruve på pc men forterer å orientere seg oå tlf.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Noen må jo være det og..Kan ikke si jeg plages hehe, bruker kun pc da den såkalte smarttlf min bare er gammel og vis![]()
Mye skrivefeil med ny mobil. Beklager.Går fortere å skruve på pc men forterer å orientere seg oå tlf.
Går så bra så.Mye skrivefeil med ny mobil. Beklager.
Takker for det.Går så bra så.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nå skal jeg hoppe i dusjen mens deigen hever.
15cm??? Datt av eller klippa selv??Fikk meg en god dusj jeg også nå, og jaggu forsvant det 15 cm fra håret også..
15cm??? Datt av eller klippa selv??
Nå gleder jeg meg til å se deg igjenKlippa hehe, men det datt ned på gulvet![]()
Nå gleder jeg meg til å se deg igjener det hal langt eller kort? ?
Spennende, er alltid det med nye frisyrer. Spent på hvor lenge jeg gidder å spare denne gangen.Foreløpig skulderlengde, men det skal bli kort etterhvert.