Nå har jeg

chiquitita

Elsker forumet
bestilt gratis gave pakekkene hos alle som tilbyr, uten om bam sin det er noe som ikke stemmer der.....Og bleie bøtta er det fortidlig å besteille.
har til og med bestilt i severige

har fiksa bam sin også

Har gjort det jeg også. Bortsett fra bleiebøtta for vi har ikke barnas hus her.
Fikk til Erlend da vi bodde i Bergen da.Håper for din del at du får den bøtta med blått lokk slik som på bildet.
Vi fikk en i samme fasong men et dårligere lokk på.
Svigerinnen min har den på bildet, og den var mye bedre kvalitet på.

Får vi bestilt om vi har fått tidligere?... Prøvde rimi og der fikk jeg ikke siden jeg var registrert før, kun en per husholdning. Gadd ikke prøve flere 

-kommersnart- skrev:
Får vi bestilt om vi har fått tidligere?... Prøvde rimi og der fikk jeg ikke siden jeg var registrert før, kun en per husholdning. Gadd ikke prøve flere 

Prøv med ei venninne/familie medlem som ikke har brukt det, eller som eventuelt kommer til å bruke det. Svigerinna mi fikk gjøre det med meg.

DinaF skrev:

-kommersnart- skrev:

Prøv med ei venninne/familie medlem som ikke har brukt det, eller som eventuelt kommer til å bruke det. Svigerinna mi fikk gjøre det med meg.

ja deeeet kan jeg jo gjøre! 

Back
Topp