Nå har jeg..

Påatt

Elsker forumet
Epilert bein og armuler, rydda rundt glufsa og gravd fram badedrakta.

I morgen skal vi på babysvømming for aller første gang!! [:)]

GLEEEEDER MEG!!!

(Føler kanskje kroppen burde fått et strøk med brunfarge og, men shit la gå! Skal ikke akkurat gå catwalken heller [:-])

Noen som har noen gode tips til hva jeg må tenke på? Praktiske råd både før, under og etter badingen? Hva som er lurt å ha med?

er jo sikkert litt forskjell fra sted til sted... men hvertfall her var jeg veldig glad for at jeg tok med vogna inn og fant ut at det er lurt med 2 håndduker til gutten så det tar jeg med neste gang

ORIGINAL: delphi

er jo sikkert litt forskjell fra sted til sted... men hvertfall her var jeg veldig glad for at jeg tok med vogna inn og fant ut at det er lurt med 2 håndduker til gutten så det tar jeg med neste gang

Ja der sier du noe.. sikkert veldig greit å kunne legge henne i vogna inne i garderoben[8|]

pluss mange håndklær skal pakkes [:)]

Takk!

Flere?

Jeg pleier å ha med bilstolen inn, gi litt mat i garderoben før svømminga begynner! Også pleier jeg å ha med en ekstra badebleie (hvis det er det du skal bruke) samt at jeg pleier å legge håndkle og dusj såpe til meg selv og mini klart i bilstolen som jeg har med meg inn i svømmehallen...!

Også skylder jeg både mini og meg selv godt og såper oss inn (jeg er allergisk mot klor, så jeg vasker og skylder meg godt,.. samme med mini)

Å ha med fuktighetskrem til mini til etter bading/dusjing osv....(min lille blir tørr fort tørr i ansiktet)

ORIGINAL: veronica2

Jeg pleier å ha med bilstolen inn, gi litt mat i garderoben før svømminga begynner! Også pleier jeg å ha med en ekstra badebleie (hvis det er det du skal bruke) samt at jeg pleier å legge håndkle og dusj såpe til meg selv og mini klart i bilstolen som jeg har med meg inn i svømmehallen...!

Også skylder jeg både mini og meg selv godt og såper oss inn (jeg er allergisk mot klor, så jeg vasker og skylder meg godt,.. samme med mini)

Å ha med fuktighetskrem til mini til etter bading/dusjing osv....(min lille blir tørr fort tørr i ansiktet)

ja bilstolen fungerer også, men vi må gå et stykke til det bassenget det er i og jeg synes det var tryggere med vogna for det var litt glatt på gulvet og var veldig kjekt i garderoben og sånn[:)]

Back
Topp