Nå har jeg

Vand

Forumet er livet
hengt opp vintergardiner................ det er så gult og flott ute nå, at det ble helt feil med florlette sommergardiner!

Og thank god for at jeg ikke har så mange lengder som skal opp, for jeg må stryke over de først!! HATER strykjernet! [>:][8D]

hadde det ikke vært for ommøblering-og forandringsgenet mitt, så hadde jeg hatt helårsgardiner jeg også[8D]

ORIGINAL: Vand

hadde det ikke vært for ommøblering-og forandringsgenet mitt, så hadde jeg hatt helårsgardiner jeg også[8D]

Jeg skal få meg et sånt gen jeg også tenker jeg, når jeg har huuus [:)]
..går det an å bare få et sånt gen forresten, eller må det være medfødt? [8|]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Jeg skal få meg et sånt gen jeg også tenker jeg, når jeg har huuus [:)]
..går det an å bare få et sånt gen forresten, eller må det være medfødt? [8|]

jeg tror faktisk at det er mer de sosiale oppvekstvilkårene som gjelder, mer enn det nedarvede genet![8D] Er oppvokst med ei mor som ommøblerte hver uke, byttet gardiner flere ganger i året og ALLTID ryddig! [;)]

Så både jeg og den ene broren min er EKSTREME!!! Selv ikke utemøblene får stå i ro[8D]

Da mangler jeg det gene.. Er ikke noe flink til å gjøre om ting hjemme med gardiner, duker og farger..

kan noen fortelle meg forskjellen på vinter, vår, sommer, høst, gardiner??? Tenkte jeg skulle kjøpe nye gardiner til begge stuene og kjøkkenet[;)]

Jaaa! Vi vil ha inspirasjon!! Lets start a "høst-i-hjemmet-bildetråd"!!! Før og etter bilder.

Jeg er treig med bilder selv altså, men vi kan jo ha den pågående en stund. Har ikke lagd høst her, men neste uke er det høstferie, så da passer det bra å gjøre no :)

Er dere med?

ORIGINAL: shorty86

Da mangler jeg det gene.. Er ikke noe flink til å gjøre om ting hjemme med gardiner, duker og farger..

kan noen fortelle meg forskjellen på vinter, vår, sommer, høst, gardiner??? Tenkte jeg skulle kjøpe nye gardiner til begge stuene og kjøkkenet[;)]

jeg deler opp i tre:

vår/sommer: lyse, lette gardiner! Jeg har noen gjennomsiktelige med blomster på! Henger de opp i april/mai

Høst/vinter: Litt mørkere, og så henger jeg opp 2 lengder ekstra!

Jul: Gardiner på kjøkkenet med nisser på[8D]

Back
Topp