Nå har jeg kjøpt (gjelder utedress, bare så dere vet det)

ORIGINAL: Fru H

ORIGINAL: Lillamumi

ORIGINAL: pandalise

ORIGINAL: mammahege

ORIGINAL: FrøkenFryken

ORIGINAL: FrøkenFryken

Dritfin, og softshell er jo vanntett i stoffet, så selv om sømmene ikke er tapet s tåler den en del [:)]

Den hadde 5000 på vannsøyla

Jepp, det jeg mente med vanntett stoff [;)]

På klær skal vannsøyla over 10 000 for at den skal være vanntett.

Ja, og Reima sin softshell-dress har 10 000 i vannsøyle[:D]

Den er vel og dobbelt så dyr tenker jeg[:)][:)]

Koster 599.
Kjempefin er den!

Det var ikke ille, synd de ikke har den her jeg bor. Vært og tittet på det meste,.

ORIGINAL: [Malin]

Fiiin! Er det vårdress? er så usikker på om jeg skal kjøpe dress eller todelt til 3åringen...? tenker todelt er praktisk når han skal inn på do i bhg..?

Ja er en høst/vårdress. Tenkte det samme selv, men så går glidelåsen såpass lagt ned og den er en smule stor så da får en av klærne uten og måtte ta av alt.

ORIGINAL: [Malin]

Fiiin! Er det vårdress? er så usikker på om jeg skal kjøpe dress eller todelt til 3åringen...? tenker todelt er praktisk når han skal inn på do i bhg..?

Ja er en høst/vårdress. Tenkte det samme selv, men så går glidelåsen såpass lagt ned og den er en smule stor så da får en av klærne uten og måtte ta av alt.

Det var smart [:)] får se etter den [:)]

Dytter litt på denne for å høre om det er noen erfaringer med dressen enda? [:)]

ORIGINAL: Bamboo

Dytter litt på denne for å høre om det er noen erfaringer med dressen enda? [:)]

Vi har ikke tatt den i bruk ennå, men fortsetter været slik så blir det vel neste uke vi tar den med

Naboen har den dressen til sønnen sin og hopper i sølerpytter og legger seg ned, men like tørr. Nå har ho ikke brukt den i regnvær, men den tåler jo tydeligvis litt vann[:D][:D]

Back
Topp