Nå har jeg innsett at

Lille2015

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Nå har jeg innsett at lillegutt kanskje ikke kommer med det første :-P hehe... Har lenge hatt på følelsen av at han kommer tidligere, men nei nå trur jeg atjeg må gå på overtid. Får trekke pusten, slappeav med ansiktsmaske og litt turer og div. Får heller glede meg til min bror kommer til Bergen den 22 istede :) kjedelig å vente, 8 dager til termin. Så lillegutt på ultralyd i dag og han lå å suttet på tommelen sinn ♡ tydelig at han koser seg der inne :) Flere som føler de må gå på overtid?

Jeg trodde alltid at jeg ville føde før tiden, siden min datter kom i uke 32. Men nå sitter jeg her da, 41 uker på vei...

Jeg har hele veien sagt at "denne babyen har det travelt"! Veeeeeel, 39+2 og ikke et tegn på at noe er i gang er vel ikke travelt....

Etter at jeg fikk beskjed om fare for fødsel i uke 32 viss jeg ikke roet ned litt, så trodde jeg vel kanskje ikke jeg kom til å gå til termin, men nå er det 5 dager til termin, og jeg begynner å tro at denne babyen koser seg masse i magen enda ;) litt slim med blod på lørdag, endel kynnere og nedepress hver dag, men ingen fødsel ;)

Jeg har også blitt veldig negativ i innstillingen, fra å tro jeg skal føde før termin, til å forvente og gå til maxdato.... :cool: men 38 uker i morgen, så er i grunn litt tidlig å bli så negativ... :p men har vel med at jeg er så lei denna kroppen som stadig blir verre, føles som det aldri skal gå over, hehe...

Etter at jeg fikk beskjed om fare for fødsel i uke 32 viss jeg ikke roet ned litt, så trodde jeg vel kanskje ikke jeg kom til å gå til termin, men nå er det 5 dager til termin, og jeg begynner å tro at denne babyen koser seg masse i magen enda ;) litt slim med blod på lørdag, endel kynnere og nedepress hver dag, men ingen fødsel ;)
Oii hos deg høres det jo ut som at det skjer litt :) Lykketil når det måtte skje er nok ikke lenge til :)

Oii hos deg høres det jo ut som at det skjer litt :) Lykketil når det måtte skje er nok ikke lenge til :)
Legger meg hver kveld og tenker, nå skjer det sikkert, i natt! Men våkner like skuffa hver morgen ;) hodet er ikke festa (andregangs) og føler han ligger høyt oppe End :/ så vi får se ;)

jeg håpet og trodde også at min kom tidlig (mye siden storebror gjorde det), men han ligger så høyt oppe i magen at det ser dårlig ut. Egentlig hadde jeg ikke stresset så mye over det, men jeg kan ikke gå over termin, så da betyr det eventuelt igangsettelse, noe jeg har veldig lite lyst til.

Skal til akupunktur i dag, kanskje det hjelper ;)

Så bestemte da denne lille frøkenen for å komme helt på egen hånd, så vi er på KK plutselig! :) Men er gjerne med på treff senere!
Ja da får vi møtes når vår lillegutt har kommet også :) Det blir koselig ♡ Gratulerer så mye igjen... kjempe vakker liten jente ♡ fantastisk

Back
Topp