Nå har jeg bestilt legetime!

Kaizer

Forumet er livet
30 DS treningen tok helt livet av knærne mine, så OBSOBS dere som skal begynne! Jeg har ALDRI hatt plager med knærne før, men nå har jeg faktisk problemer med å gå uten smertestillende!!!!

Må vente 1 uke på time da, men blir det verre bestiller jeg bare en akuttime... Kan ikke gå sånn som dette! Turen jeg pleier å bruke 1 time på, tok i dag 2 timer... [:o]

Syting og klaging ja, men jeg har så jævla vondt!!! [:(]

hmm... skjønner ikke hvordan alle får sånne plager jeg...
må jo har gjort øvelsene feil eller noe.....

håper du finner ut hva det er for noe, og at du blir bra snart da i hvertfall!!!

Tror ikke jeg har gjort noe galt heller, er veldig obs på å gjør det riktig... Ikke ta knærne for langt ut eller tid siden, ikke bøye bein og ankler der de skal være rette... Skjønner det ikke jeg heller!

Har lest om maaaange som sliter med leggene og knærne etter å ha trent 30DS! Skummelt-skummelt..
Jeg har ikke prøvd det enda, men om jeg skal det, så skal jeg holde meg unna de øvelsene. Har slitt nok med kneskader opp igjennom årene [&:]

uff [&:] god bedring så får vi håpe det går over snart[:D]

Off ikkje kjekt med kne vondt! slite sjøl med knenå[&:]
Bra du har fått deg lege time[:)] Goood bedring!

off..snuppeluppa da!!!!

jeg har akkurat vert hos legen,og plussa på voltarenene med en 100pk paralgin forte,kan sende ett par brett??? hehe.. og ett glass champis vet du,så blir det bra?!!!

Hehe, JATAKK! [:D][8D][:D]

hehe,den er god!

Back
Topp