Nå har den rosa skriften forsvunnet igjen....

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
arg... nå ser jo alle trådene ulest ut

Jeg så det. Jeg blir logget av hele tiden... 

Men men, jeg er iferd med å gi opp hele BV snart uansett. Finne noe bedre som ikke har hierarki, lytter til brukerne sine og viser litt ydmykhet. Kjenner det skal bli godt det og. 

Yes, samma problemet her igjen ogGir opp BV snart selv  jeg ass........

Om du ser ekstra godt etter, så er det en stripe under de trådene du har lest. Liksom under tittelen. 

jeg er så lei av all syitngen til bv brukerne... type: savner gamle bv, hvorfor fikser de ikke ditt, hvorfor datt, jeg vil at sånn og sånn+++++    LIVET GÅR VIDERE, LEV MED DET!!!!

sorry, ikke ment til deg TS, bare generelt sett til alle syterne! 

LadyOnHeels skrev:
jeg er så lei av all syitngen til bv brukerne... type: savner gamle bv, hvorfor fikser de ikke ditt, hvorfor datt, jeg vil at sånn og sånn+++++    LIVET GÅR VIDERE, LEV MED DET!!!!

Neh, må faktisk ikke det. Jeg kan finne meg et annet forum eller noe annet å gjøre. MÅ ikke finne meg i det. Faktisk. 

*Meya* skrev:
Om du ser ekstra godt etter, så er det en stripe under de trådene du har lest. Liksom under tittelen. 

Er ikke sånn hos meg...

LadyOnHeels skrev:

Jo jeg syter når ting ikke fungerer. 
For når man blir logget ut hele tiden,og den rosa skriften forsvinner, så er det jo noe feil som må fikses opp i.

LadyOnHeels skrev:

Det jeg opplever syt på.. Er jo ting som er lovet å fikse på.. Gang på gang.. Og ting som har fungert, som nå er borte igjen.. Skjønner godt at folk klager jeg

Labambie skrev:

LadyOnHeels skrev:

Neh, må faktisk ikke det. Jeg kan finne meg et annet forum eller noe annet å gjøre. MÅ ikke finne meg i det. Faktisk. 

Sign Labambie på denne altså. Det går ikke an å gå videre når det er den ene tekniske tingen etter den andre og noen problemer har vart siden påske i fjor... 
Sier seg selv at folk blir lei.

Jepp, rosa skrift er borte her også. Irriterende. Og så lagde jeg en tråd tidligere idag om at det nesten er umulig å lese BV på iPhone plutselig, skriften har blitt veeeeldig liten. Den tråden ble visst flyttet til teknisk, slik at de som jobber på teknisk kunne se det, og få rettet på det, men det er sånn enda. Enda mer irriterende!!

Det jeg synes er rart er at ikke feilene rammer alle brukere.. Jeg har fortsatt rosa skrift på leste tråder.. Men før så var den borte for meg i lang tid også.. Også blir jeg logget ut etter å ikke ha vært aktiv så og så lenge.. Ser endel andre og sliter med det.. Men ikke alle

Ja det forsvant her også..

Ang at folk her klager og syter..det er vel i håp om at de skal ta tak i problemene en gang for alle og fikse opp om de ikke vil miste den lille rest av brukere de faktisk har!

Grunnen til at BV ble endret var jo for at det skulle bli så mye bedre..resultatet er 10 ganger mer trøbbel..gamle BV hadde en og annen nedetid bare, nå er alt krøll + at å legge inn bilder klarer jeg ikke lengre, irriterer meg VELDIG for det var kjempe lett før!

Jeg har gitt opp å klage.. kommer ikke noen vei uansett.
Jeg er her når jeg føler for det, også stikker jeg bare om jeg blir lei eller for misfornøyd... ikke verre enn det 

her er det stripe under leste tråder

*Snuppo+1+1* skrev:

*Meya* skrev:

Er ikke sånn hos meg...

Borte her og,og er ganske så lei:-( er faktisk mangen andre forum og jeg har begynt å vurdere det....

Back
Topp