Nå begynner vi å komme langt jenter! Nå er det noen som allerede har flyttet inn på januarforumet! Tenk at vi har kommet så langt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, september 15-gruppa er for oss som har termin i september Av og til er det noen som "sniker" (dvs har termin en annen måned men leser noe her inne de føler de vil svare på), og de kan ha termin på andre tidspunkt. Det som menes med at folk flytter inn på januarforumet er at de som vil få termin i januar har begynt å oppdage at de er gravide - og det at de som skal føde fire måneder etter oss nå får positive tester gjør at mange kjenner litt på hvor langt vi har kommet i svangerskapetJeg føler meg dum! Haha!
Når man skriver / er inne på denne gruppa sep 15 - termin og barsel grupper skal man ikke da føde rundt september? Ser innimellom noen som er langt lenger/kortere i svanskapet enn det, og hva med denne tråden? Hvem flyttes inn på jan?
Hehe, jeg er fersk i gamet og har ikke brukt forumet så mye før i den siste tiden.... Så har vel ikke satt meg så mye inn i det kanskje ;p
Ok, takk for svar Da har jeg skjønn ting het sånn ca rett ;pJoda, september 15-gruppa er for oss som har termin i september Av og til er det noen som "sniker" (dvs har termin en annen måned men leser noe her inne de føler de vil svare på), og de kan ha termin på andre tidspunkt. Det som menes med at folk flytter inn på januarforumet er at de som vil få termin i januar har begynt å oppdage at de er gravide - og det at de som skal føde fire måneder etter oss nå får positive tester gjør at mange kjenner litt på hvor langt vi har kommet i svangerskapet
Hjelp! Det var tidlig! Går det bra?Og i augustgruppa ble det første barnet født forrige uke. Synes nesten det er skumlere...
Det er jo nesten ikke til å tro, jeg føler meg jo fremdeles veldig kort på vei og lite gravid! I dag var der en som sa til meg "September?? Det er jo snart!!" Og jeg tenkte "Yeah right, jeg har jo AKKURAT blitt gravid!!"
Haha, akkurat sånn tenker jeg også! Syns at det var som i går at jeg fikk positiv testDet er jo nesten ikke til å tro, jeg føler meg jo fremdeles veldig kort på vei og lite gravid! I dag var der en som sa til meg "September?? Det er jo snart!!" Og jeg tenkte "Yeah right, jeg har jo AKKURAT blitt gravid!!"