Nå er

fano

Gift med forumet
jeg ruger på Smitt og Smule [:D] Ett 4 delt egg og Ett 5 delt egg, og siste egget måtte de destruere for det hadde ikke delt seg riktig. Så Nå jeg jeg ruger på 2 Gullegg [:D] Så kryss fingre og tær for Smitt og Smule 

Ååå, dette er så spennende altså!! [:)]

Gratulerer som ruger, fano[:D]

Gleder meg til å følge med deg i mange mnd framover[:)][:D][:)]

Hurra for smitt og smule, som nå bor i samme hule[8D]!! Blir spennende om 14 dager[:D]

ORIGINAL: tkn

Hurra for smitt og smule, som nå bor i samme hule[8D]!! Blir spennende om 14 dager[:D]

Haha Det var jo helt konge og si da Har testdato 18 juni, blodprøve da på riksen [:D]

Tvi tvi[;)]

Krysser alt jeg har for deg snuppa. Denne gangen bara MÅ det gå bra.

(jeg fikk en god følelse i kroppen når jeg leste tråden din så får håpe den stemmer ) :)

jaaaaaaaaaaaaaaaaa, 2 gullegg det, heia for smitt og smule som skal vokse seg store og sterke !!!!!!!!!!!!!!

dette bare må gå bra nå...masse lykke til i rugeperioden..

Hurra..gratulere som ruger igjen.
nå må smitt og smule se til å klamra seg fast...foooor.
NÅ SKAL FANO NEMLIG BLI GRAVIIIIIID TJOHEI....

ORIGINAL: ElinR

grattis så mye som ruger[:D][:D][:D][:D]

Gleder meg til å følge deg videre!! Heier på dere nå[:D][:D][:D]

artige navn på to flotte egg:) dette skal gå bra:) skal tenke masse på dere.....

grattis som ruger :)))) gleder meg til 2 uker altså. håper de går fort. jeg har stor tro på at dette går bra.
masse lykke til og kos deg som ruger :)

Gratulerer som ruger.. [:D]

Jeg er sikker på at dette går riktig vei.. Så heier masse på Smitt og Smule.. [:D]

Gratulerer med smitt og smule. Nå skal de spire og gro i din rugemaskin.
Stor klem[:D]

woooow [:)]

må få seg hvite hansker de to tvillingene dine da [;)]
var ikke smitt og smule to hvite hansker ? [:D][:D]

lykke til [:)] superspennende [:)]

Tusen takk alle sammen. Smitt og Smule bor i samme hule, hahaha [:D] Blir en spennende tid framover og gud bedre den symptomjakten blir nok litt av en tur, hoi hoi....[:D][:D][:D]

Så bra!! masse lykke til[:D][:D] Du får ruge godt![;)]

Back
Topp