Nå er vi vel ikke mange igjen?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Nå kan vi vel ikke være så mange igjen her inne? :-)
Med termin mandag 04. mai er jeg nå 2 dager over min termindato.
Hva med dere andre?
Når skal dere evt ha overtidskontroll? :-)

Nå kan vi vel ikke være så mange igjen her inne? :-)
Med termin mandag 04. mai er jeg nå 2 dager over min termindato.
Hva med dere andre?
Når skal dere evt ha overtidskontroll? :-)
Min termin var 30.04, jeg er altså 6 dager over... Skal ikke på overtidskontroll, men settes igang imorgen kveld hvis ingenting skjer før det... Trodde fødsel var igang inatt, men neeeeeida... Like gravid imorges

Min termin var 30.04, jeg er altså 6 dager over... Skal ikke på overtidskontroll, men settes igang imorgen kveld hvis ingenting skjer før det... Trodde fødsel var igang inatt, men neeeeeida... Like gravid imorges
Hvorfor skal du ikke på overtidskontroll først?
Er det kanskje ikke nødvendig?
Det er jo positivt om du hadde kynnere/rier inatt da! Da kan det jo fortsatt starte av seg selv! Det er lenge til imorgen kveld! :-)

7 dager over her :/

7 dager over her :/
Hurra! Da er vi iallfall tre igjen som venter. ;-)
Ser ut som jeg har minst rett til å klage da, med mine 2 dager.

Har du noe antydning til at noe vil skje snart?

Hurra! Da er vi iallfall tre igjen som venter. ;-)
Ser ut som jeg har minst rett til å klage da, med mine 2 dager.

Har du noe antydning til at noe vil skje snart?
Nei ikke så mye;) litt menssmerter etter stripping idag, men ikke noe mer :)

6 dager over, kontroll i morgen. Veldig spent på hva de sier der. Bærer fortsatt veldig høyt og ingen tegn på fødsel/hodet ikke festet

Hvorfor skal du ikke på overtidskontroll først?
Er det kanskje ikke nødvendig?
Det er jo positivt om du hadde kynnere/rier inatt da! Da kan det jo fortsatt starte av seg selv! Det er lenge til imorgen kveld! :-)
Pga høy BMI skal jeg uansett ikke gå lengre enn til imorgen (altså 1 uke over termin). Blir nok "kontrollert" når jeg kommer inn uansett ift at igangsettingen skal være trygg, men risikerer ihvertfall ikke å bli sendt hjem ;)

Pga høy BMI skal jeg uansett ikke gå lengre enn til imorgen (altså 1 uke over termin). Blir nok "kontrollert" når jeg kommer inn uansett ift at igangsettingen skal være trygg, men risikerer ihvertfall ikke å bli sendt hjem ;)

Masse lykke til imorgen :)

Sniker fra mai, og håper virkelig at dere alle har fått deres små nå. :)

Back
Topp