Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min termin var 30.04, jeg er altså 6 dager over... Skal ikke på overtidskontroll, men settes igang imorgen kveld hvis ingenting skjer før det... Trodde fødsel var igang inatt, men neeeeeida... Like gravid imorgesNå kan vi vel ikke være så mange igjen her inne?
Med termin mandag 04. mai er jeg nå 2 dager over min termindato.
Hva med dere andre?
Når skal dere evt ha overtidskontroll?
Hvorfor skal du ikke på overtidskontroll først?Min termin var 30.04, jeg er altså 6 dager over... Skal ikke på overtidskontroll, men settes igang imorgen kveld hvis ingenting skjer før det... Trodde fødsel var igang inatt, men neeeeeida... Like gravid imorges
Hurra! Da er vi iallfall tre igjen som venter. ;-)7 dager over her :/
Nei ikke så mye litt menssmerter etter stripping idag, men ikke noe merHurra! Da er vi iallfall tre igjen som venter. ;-)
Ser ut som jeg har minst rett til å klage da, med mine 2 dager.
Har du noe antydning til at noe vil skje snart?
Pga høy BMI skal jeg uansett ikke gå lengre enn til imorgen (altså 1 uke over termin). Blir nok "kontrollert" når jeg kommer inn uansett ift at igangsettingen skal være trygg, men risikerer ihvertfall ikke å bli sendt hjemHvorfor skal du ikke på overtidskontroll først?
Er det kanskje ikke nødvendig?
Det er jo positivt om du hadde kynnere/rier inatt da! Da kan det jo fortsatt starte av seg selv! Det er lenge til imorgen kveld!
Pga høy BMI skal jeg uansett ikke gå lengre enn til imorgen (altså 1 uke over termin). Blir nok "kontrollert" når jeg kommer inn uansett ift at igangsettingen skal være trygg, men risikerer ihvertfall ikke å bli sendt hjem