Nå er vi enige!

camika

Forumet er livet
I går når vi hadde gått å lagt oss så fortalte jeg sambo at jeg har vært litt plaga med spiralen i det siste. Sambo overraska meg med å si "ta den ut!" [:D][&:]

Vi prata litt frem og tilbake og ble enige om at vi kunne vente til etter sydenturen! Jeg som trodde det skulle bli vanskelig å overtale han[:D]

Ååå, moro! [:D]

Tvi-tvi!!! [:D]

(Jeg hadde også plager av spiralen og tok den ut - men ikke for å lage flere spirer... [;)] hos oss er vi enige om at det er produksjonsstopp!)

ORIGINAL: Ihne

Så bra!!!!

Da er det bare å kjøre på!!!!!![:D]

ORIGINAL: Ihne

Så bra!!!!

Da er det bare å kjøre på!!!!!![:D]

sign!!!!! så gøy!!!!!!!!!

Vi skal ikke til syden før i mars da, men vi kan vel øve oss før den tid[8|][:D]

ORIGINAL: camika

Vi skal ikke til syden før i mars da, men vi kan vel øve oss før den tid[8|][:D]

Lykke til med treninga da!![8D][8D][:)][:)] Skjønner godt at du vil vente til dere har vært på tur. Er ikke noe særlig å gå med stor mage i Syden!![8|][&:]

Oi - så gøy!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D] Sikkert deilig å ha dette ute av verden![:)][:)][:)]

Løy du bittelitt for ham?[;)] Har hatt inntrykk av at du ikke kunne få fullrost spiralen din jeg?[8|][;)][:D]

ORIGINAL: Glad70

Oi - så gøy!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D] Sikkert deilig å ha dette ute av verden![:)][:)][:)]

Løy du bittelitt for ham?[;)] Har hatt inntrykk av at du ikke kunne få fullrost spiralen din jeg?[8|][;)][:D]

Jeg løy ikke!

Jeg var kjempefornøyd i begynnelsen, men så etter noen mnd begynte jeg å småblø innimellom, og jeg kjenner den av og til. Ikke sånn at det er ille, men fryktelig irriterende[&:] Jeg tror at etter neste barn så skal jeg prøve hormonspiral.

Og ja, det er deilig å ha det ute av verden. Jeg trudde egentlig at jeg måtte overtale han, men han var klar som bare det![:D]

Så deilig! Godt å vite, liksom. Vi får se da, om spiralen blir enda mer irriterende, så kanskje den åker ut litt før likevel...[8D]

Så deilig! Godt å vite, liksom. Vi får se da, om spiralen blir enda mer irriterende, så kanskje den åker ut litt før likevel...[8D]

Man kan aldri vite![;)]

Det var jeg som ville vente til etter ferien...[8|]

Man kan aldri vite![;)]

Jeg vet det. Det er bare jeg som maser litt.[;)]

Man kan aldri vite![;)]

Du skal jo mase på din mann, ikke på meg![:D][:D][:D]

Man kan aldri vite![;)]

Du skal jo mase på din mann, ikke på meg![:D][:D][:D]

Ja, så dum kan man være![&:]

Back
Topp