Hehe...hadde slitt litt da, ja!Oi, det blir mye å holde styr på![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...hadde slitt litt da, ja!Oi, det blir mye å holde styr på![]()

Du går lage til gubben, barna og alle besteforeldre så kommer du i mål ;-)Må lage meg 9 profiler til daaaa...![]()
Hehe *skriver oppsigelsen til arbeidsgiver*Ja, du får bare henge i![]()
Haha, tror det jaHehe...hadde slitt litt da, ja!![]()
Næææ...er jo bare å bruke en profil av gangen detJa? Er det så mye jobb da?![]()
Hehe... Årsak: må ha med tid til å skravle på baby forumHehe *skriver oppsigelsen til arbeidsgiver*![]()
hehe...jobber med sakenDu går lage til gubben, barna og alle besteforeldre så kommer du i mål ;-)
Krysser fingre for at han synes det er en gyldig grunnHehe... Årsak: må ha med tid til å skravle på baby forum![]()
Spørs om nav godtar det om du søker om dagpengerKrysser fingre for at han synes det er en gyldig grunn![]()
Hehe...jobber ikke Minnelli på Nav?? Da regner jeg med hun fikser detSpørs om nav godtar det om du søker om dagpenger![]()
Stolt av deg også, snuppaDere er råflinke jenter! Stolt av dere![]()
Hehe takk!Stolt av deg også, snuppa![]()
Hehe.. Ja, da gjør hun sikkert detHehe...jobber ikke Minnelli på Nav?? Da regner jeg med hun fikser det![]()
Du henger ihvertfall medHehe takk!Jeg henger nå bak her og slenger..
hah!![]()
Noe fornuftig må hun jo brukes tilHehe.. Ja, da gjør hun sikkert det![]()
CongratsDa er jeg på 18 plass, så kom meg inn på topp 20![]()
Må vist jobbe mer ser jegJa, det synes jeg![]()
Jaja, men det handler jo bare om prioriteringerNæææ...er jo bare å bruke en profil av gangen det
Og må selvfølgelig si opp jobben samt slutte å sove....![]()