Nå er min scrappeverden snart komplett (nå med bilder)

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Nå når vi flyttet inn i den nye leiligheten fikk jo eg meg scrapperom () og nå er jeg nesten ferdig å lage det helt til der (venter bare på at IKEA skal få inn hylla jeg skal ha) På lørdag kom min kjære hjem med nyinnkjøpt fotoprinter til meg, og i dag skal digitalt speilreflekskamera kjøpes!!!!!! Er det rart jeg er i lykkerus???[:D][;)]
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ikke helt ferdig ennå...skal ha en "flytende hylle" over skrivepulten hvor jeg skal ha krukker med alle båndene i sortert etter farge....

Skap med plass til silhouette, xyron, oppbevaring av album, monterte stempler ++++

Datapulten med scanner og fotoprinter

så heldig du er!!!!!!!![:D] gleder meg til å se bilder!!!!!!![:D][:D]

Så herlig!!
Scrappingen blir aldri det samme igjen når man har eget rom og godt utstyr!![:D] Deilig å ha sin egen plass og bare kan lukke døra for rotet![:D]

ORIGINAL: Lotten

Deilig å ha sin egen plass og bare kan lukke døra for rotet![:D]

Rot? Hvilket rot??? Blir aldri noe rot når jeg scrapper[8|][8|][8|][;)]

ORIGINAL: cathrine2

ORIGINAL: summer82

ORIGINAL: cathrine2

Så deilig med eget scrapperom!! Jeg har også det, er egentlig gangen i leiligheten, hehe!!

misunnelig - herlig plass det der ja!!

Det ble jo knall bra[:)]

ORIGINAL: Dina_

Denne må jeg signere.

Jeg har bare en liten krok jeg da, og fotoskriveren har jeg på en datapult under trappa i stua. "misunnelig ja"[:D]

Wow, så heldig du er!!! Sånn vil jeg også ha!!!!! Må bare finne en måte å få gubbis til å skjønne at det er heeelt nødvendig[:D]

ORIGINAL: lisemor81

Wow, så heldig du er!!! Sånn vil jeg også ha!!!!! Må bare finne en måte å få gubbis til å skjønne at det er heeelt nødvendig[:D]

Det problemet løste jeg veldig enkelt med å si at alternativet var at jeg satt på spisestuebordet - og at jeg IKKE kom til å rydde så veldig ofte [8D][8D][8D]
Så til sommern får jeg eget scrapperom [:D]

ORIGINAL: gÆmonbeiBe

Kuuuult!

Lenge til du inviterer meg på scrappekveld? Jeg tar selvfølgelig med sjokolade[:D][:D][:D]
¨

Jeg vil også bli med på scrappekveld....[8D]

Tjukkebollepus: Du har fått det knallbra!! Ble skikkelig misunnnelig nå! [;)]

ORIGINAL: Dina_

ORIGINAL: Homer

Må bare finne en måte å få gubbis til å skjønne at det er heeelt nødvendig

Litt sånn [sm=bj.gif" height="25" width="35">etterfulgt av så ordnes nok det [;)][:D]

De to første der tok jeg ikke, men den siste der, DEN skjønte jeg!! Og den blir aldri oppbrukt[8D] 

ikke misunneli i d  heeeeele tatt hihi... hmm e å vil ha[:D]

Heldiggris. Kjempe flott rom[:D]

ORIGINAL: Nikki!

så fint

Back
Topp