Tjukkebollepus
Forumet er livet
Nå når vi flyttet inn i den nye leiligheten fikk jo eg meg scrapperom (
) og nå er jeg nesten ferdig å lage det helt til der (venter bare på at IKEA skal få inn hylla jeg skal ha) På lørdag kom min kjære hjem med nyinnkjøpt fotoprinter til meg, og i dag skal digitalt speilreflekskamera kjøpes!!!!!! Er det rart jeg er i lykkerus???[:D][;)]
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ikke helt ferdig ennå...skal ha en "flytende hylle" over skrivepulten hvor jeg skal ha krukker med alle båndene i sortert etter farge....

Skap med plass til silhouette, xyron, oppbevaring av album, monterte stempler ++++

Datapulten med scanner og fotoprinter

) og nå er jeg nesten ferdig å lage det helt til der (venter bare på at IKEA skal få inn hylla jeg skal ha) På lørdag kom min kjære hjem med nyinnkjøpt fotoprinter til meg, og i dag skal digitalt speilreflekskamera kjøpes!!!!!! Er det rart jeg er i lykkerus???[:D][;)]-----------------------------------------------------------------------------------------
Ikke helt ferdig ennå...skal ha en "flytende hylle" over skrivepulten hvor jeg skal ha krukker med alle båndene i sortert etter farge....

Skap med plass til silhouette, xyron, oppbevaring av album, monterte stempler ++++

Datapulten med scanner og fotoprinter

så ordnes nok det [;)][:D]