Nå er juni her :D

Har termin 11juli, men ser for meg at d blir fødsel i august eller no :D ;)

Ser alle vi som fødte før sist håper at det skjer igjen ;) sikkert vi som kommer til å gå maks overtid :p

Jeg gikk 13 dager over termin sist og jeg regner egentlig ikke med at det kommer til å bli så mye tidligere denne gangen, selv om jeg selv hadde sett at han kom når det passet best for meg haha :P

Jeg gikk 13 dager over termin sist og jeg regner egentlig ikke med at det kommer til å bli så mye tidligere denne gangen, selv om jeg selv hadde sett at han kom når det passet best for meg haha :p
Haha, ja ikke sant :P Jeg har hatt så mye plager jeg, at to leger har skrevet annbefaling om at jeg settes i gang på termin dato. Så håper jeg at hun kommer før.... eller om jeg må gå til 5.juli så håper jeg at det er en snill lege som er på vakt som ikke bare overkjører anbefalingen til de to andre, for det kan jo også skje....

Haha, ja ikke sant :P Jeg har hatt så mye plager jeg, at to leger har skrevet annbefaling om at jeg settes i gang på termin dato. Så håper jeg at hun kommer før.... eller om jeg må gå til 5.juli så håper jeg at det er en snill lege som er på vakt som ikke bare overkjører anbefalingen til de to andre, for det kan jo også skje....

Ja det kan jo det, får håpe du slipper å gå over termin. Jeg kjenner jeg ikke liker at jeg ikke vet hva som vil skje jeg da. Skulle jo i ikke 32 få vite hvor morkaka lå slik at jeg fikk vite om det ble ks eller ikke. Men de kunne ikke se hvor den slutter og så ligger lillebror i tverrleie. Så nå må jeg vente til i uke 37 før jeg får vite om det blir ks eller vaginalt. Det passer meg dårlig egentlig :P

Back
Topp