Nå er juni her :D

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Tenk dere det!! Nå er juni her og neste mndskifte er VÅR mnd :o helt utrolig!!! Er det noen som har noe følelse på om de kommer til å føde før eller gå over termin :D?

Weeee :) krysser alt jeg kan for juni baby jeg :p storebror kom 10 dager før så lov å håpe :)

Her tror vi på fødsel om ca to-tre uker. Og jeg ER SÅ BEKYMRET for trafikkproblemene i Oslo! Jeg skal komme inn fort om jeg får rier, og nå varsler de at vi risikerer å bruke opptil fire timer på å kjøre strekningen som normalt tar 10 minutter. Pokker, altså.

Her tror vi på fødsel om ca to-tre uker. Og jeg ER SÅ BEKYMRET for trafikkproblemene i Oslo! Jeg skal komme inn fort om jeg får rier, og nå varsler de at vi risikerer å bruke opptil fire timer på å kjøre strekningen som normalt tar 10 minutter. Pokker, altså.
Ring ambulanse?

Jippi!!!! Tiden kan bare ikke gå fort nok, nå LENGTER jeg etter baby :)
Jeg har en liiiiten følelse på at hun vil komme før termin, men ikke noe mer enn en uke kanskje. Vet ikke helt hvorfor jeg tror det, men ligger med hodet ned og festet, og magen sank veldig tidlig denne gangen! Blir uansett spennende :) Kommer hun før uke 38 sliter jeg, for vi er ikke klar med utstyr og klær enda.... Og det er mye jeg har planer om å ordne etter jeg har gått ut i permisjon.. Jaja, er ikke krise selvsagt, man får jo tak i det meste ila kort tid :)

Har det akkurat på samme måte! Må til Riksen fra Sandvika å den trafikken de har spådd passer meg mega dårlig.. Tror på fødsel om 2-3 uker selv, pga fødte 14 dager før med første, og med rask fødsel sist så regner jeg med der nå å.. Må nok bare ringe ambulansen å håpe at de kommer lettere frem, ikke interesser i å føde i kø på ring3..

Tiden går for fort! Jeg har ikke tid til at den lille skal komme enda :o

Hehe ja litt fort går tiden, og hvertfall nå gjør den det. Her hadde det passet fint om lillebror ville komme i slutten av juni, men dog helst bare om han kan komme vaginalt :P om ikke så er ferieplanene mine ganske så reduserte det passet nemlig ikke med ks har jeg funnet ut :P

I mitt hode kommer jeg sånn ca aaaaldri til å føde, skal gå gravid for alltid jeg :) Er nok bare at det er veldig uvirkelig! Må nok ett par rier til for at jeg skal forstå hva som faktisk skjer :p

Åh, jeg gleder meg så!!! Og det føles så mye kortere igjen når jeg ser andre julijenter får sine <3
Jeg har ikke termin før 25.,men av personlige grunner blir det keisersnitt - Så da kommer lillegutt i alle fall aller senest 14.Juli :D Det er bare 6 uker til :D

Uff ja fått med meg dette, har en sur samboer som jobber i Oslo.. Men hvis du måå hastende inn i rushtiden så hadde jeg heller ringt ambulanse !! :) eller prøve unngå ved å heller dra tidligere hvis du vet rushen nærmer seg ..

Hehe ja litt fort går tiden, og hvertfall nå gjør den det. Her hadde det passet fint om lillebror ville komme i slutten av juni, men dog helst bare om han kan komme vaginalt :P om ikke så er ferieplanene mine ganske så reduserte det passet nemlig ikke med ks har jeg funnet ut :P

Haha! Håper på begynnelsen av juli jeg :p ikke noe før det i hvertfall! Vil den lille skal få vokse mest mulig... Å de har det jo best i magen enda :) ks vil ikke jeg heller ha, eller kanskje når fødselen starter! Haha:D

Haha! Håper på begynnelsen av juli jeg :p ikke noe før det i hvertfall! Vil den lille skal få vokse mest mulig... Å de har det jo best i magen enda :) ks vil ikke jeg heller ha, eller kanskje når fødselen starter! Haha:D

Det hadde liksom passet om han hadde kommet i slutten av juni da er det bare litt over 2 uker før termin og det er innafor :) men da hadde vi fått hele ferien samlet og det hadde hvert deilig. Ellers så kan han bli inni til etter termin syntes jeg. Men siden frøkna kom 13 dager over termin har jeg ikke trua på at han her kommer så mye før :P Selv om frøkna skulle ha kommet ut en del tidligere oppdaget de etter fødsel. Men det gikk nå bra da :)

Det hadde liksom passet om han hadde kommet i slutten av juni da er det bare litt over 2 uker før termin og det er innafor :) men da hadde vi fått hele ferien samlet og det hadde hvert deilig. Ellers så kan han bli inni til etter termin syntes jeg. Men siden frøkna kom 13 dager over termin har jeg ikke trua på at han her kommer så mye før :P Selv om frøkna skulle ha kommet ut en del tidligere oppdaget de etter fødsel. Men det gikk nå bra da :)

13 dager over!?? Er det lov? :o blir spennende å se når de kommer :) det blir vell mange fødsler denne mnd!

13 dager over!?? Er det lov? :o blir spennende å se når de kommer :) det blir vell mange fødsler denne mnd!

Når hu ble født så kunne det gå lenger tid før man ble satt igang (det startet av seg selv). Men her så skal man i teorien settes igang på dag 11 nå, men om alt ser bra ut og dette er en helg kan man få beskjed om å komme tilbake over fikk jeg beskjed om. Ja det blir spennende :) Regner med det snart blir en del fødsler så da er det bare å vente tålmodig hehe

Ser alle vi som fødte før sist håper at det skjer igjen ;) sikkert vi som kommer til å gå maks overtid :p

Back
Topp