Tenk dere det!! Nå er juni her og neste mndskifte er VÅR mnd helt utrolig!!! Er det noen som har noe følelse på om de kommer til å føde før eller gå over termin ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ring ambulanse?Her tror vi på fødsel om ca to-tre uker. Og jeg ER SÅ BEKYMRET for trafikkproblemene i Oslo! Jeg skal komme inn fort om jeg får rier, og nå varsler de at vi risikerer å bruke opptil fire timer på å kjøre strekningen som normalt tar 10 minutter. Pokker, altså.
Her tror vi på fødsel om ca to-tre uker. Og jeg ER SÅ BEKYMRET for trafikkproblemene i Oslo! Jeg skal komme inn fort om jeg får rier, og nå varsler de at vi risikerer å bruke opptil fire timer på å kjøre strekningen som normalt tar 10 minutter. Pokker, altså.
Tiden går for fort! Jeg har ikke tid til at den lille skal komme enda
Her tror vi på fødsel om ca to-tre uker. Og jeg ER SÅ BEKYMRET for trafikkproblemene i Oslo! Jeg skal komme inn fort om jeg får rier, og nå varsler de at vi risikerer å bruke opptil fire timer på å kjøre strekningen som normalt tar 10 minutter. Pokker, altså.
Hehe ja litt fort går tiden, og hvertfall nå gjør den det. Her hadde det passet fint om lillebror ville komme i slutten av juni, men dog helst bare om han kan komme vaginalt om ikke så er ferieplanene mine ganske så reduserte det passet nemlig ikke med ks har jeg funnet ut
Haha! Håper på begynnelsen av juli jeg ikke noe før det i hvertfall! Vil den lille skal få vokse mest mulig... Å de har det jo best i magen enda ks vil ikke jeg heller ha, eller kanskje når fødselen starter! Haha
Haha! Håper på begynnelsen av juli jeg ikke noe før det i hvertfall! Vil den lille skal få vokse mest mulig... Å de har det jo best i magen enda ks vil ikke jeg heller ha, eller kanskje når fødselen starter! Haha
Det hadde liksom passet om han hadde kommet i slutten av juni da er det bare litt over 2 uker før termin og det er innafor men da hadde vi fått hele ferien samlet og det hadde hvert deilig. Ellers så kan han bli inni til etter termin syntes jeg. Men siden frøkna kom 13 dager over termin har jeg ikke trua på at han her kommer så mye før Selv om frøkna skulle ha kommet ut en del tidligere oppdaget de etter fødsel. Men det gikk nå bra da
13 dager over!?? Er det lov? blir spennende å se når de kommer det blir vell mange fødsler denne mnd!