Nå er jeg sur!

Stoltmamma89

Elsker forumet
Nå er det andre natten på rad at erica har hat høy feber og jeg har sovet lite! Å marius velger å gå på jobb i steden for å være hjemme med oss og hjelp meg! Hun er jo veldig sutrete når hun er syk, hvem er ikke? Å i tilleg når jeg har sovet 7 timer på to dager så regnet jeg med at han skulle være hjemme! I tillegg er han ikke helt frisk selv! Men han syntes syn på de på jobben som måtte være så få! Kor er Prioriterigen hannes?! 

Det hadde min mann og gjort... Du får sove når han kommer hjem da. Og at han ikke er i form er ikke unnskyldning for at han ikke kan ha henne mens du sover, for det er jo han selv som har valgt å gå på jobb...
Men jeg tror kun di har rett på å være hjemme hvis di selv er syke ( med lønn) eller hvis mor er syk og ikke kan passe barnet ( uten lønn)...........

ORIGINAL: Gussi

Det hadde min mann og gjort... Du får sove når han kommer hjem da. Og at han ikke er i form er ikke unnskyldning for at han ikke kan ha henne mens du sover, for det er jo han selv som har valgt å gå på jobb...
Men jeg tror kun di har rett på å være hjemme hvis di selv er syke ( med lønn) eller hvis mor er syk og ikke kan passe barnet ( uten lønn)...........

Ja det tror jeg å.. å så lenge du er hjemme og er frisk (men trøtt og sliten) så har han vel ikke krav på å være hjemme heller!?![8|]        tror jeg...[:D]

marius er i siviltjenesten så han får betalt selvom han er hjemme! 

Back
Topp