nå er jeg spent....! oppdatert...

dumidalia

Gift med forumet
IKM i går... negativ billigtest i dag (jeg er skeptisk til billigtestene...)
tanta er borte vekk enda.
jeg var jo selvsagt på jobb i hele åpningstida til apoteket, så fikk ikke kjøpt vanlig test... ååå, jeg er så spent at jeg nesten ikke klarer å sitte stille!

etter to enkle og en dobbel pergokur kan det godt være vår tur nå =)

vil dere krysse fingrene for meg?
 
Vel, siden jeg plutselig (!) ikke har TR lenger, så krysser jeg ikke alt...[8D][:)]
men
 
ååååååå.... spennende altså, gi beskjed med en gang da
 skal krysse alt jeg eier og har jeg også, for deg...
 
 
klem
 
takk, takk, alle sammen!
dere er så gode! jeg har bare småtrippa rundt i hele dag og kjent etter symptomer... ikke for at jeg har så mange,men. ømme bryster er det eneste.
 
skal teste igjen i morgen med billigtest og så er det apoteket på mandag ettermiddag. oioioi, spennende!
 
og enda en negativ test.... og ingen tantebesøk. hadde liksom håpt litt på å få en positiv test siden det er morsdag og alt,men men..
 
og nå angrer jeg for hver gang jeg har sett innlegg fra andre som venter på tanta og ikke får hverken det ene eller det andre. jeg har alltid tenkt litt sånn "argh, woman, ta nå tiden til hjelp, vent noen dager osv..."
nå når det gjelder meg selv kunne jeg gjerne testet hele dagen, bare i tilfelle.....
 
jeg tror nesten jeg blir litt småskrullete her.....
 
Åh så spennende, får håpe tanta holder seg borte fortsatt og at testen snart er positiv!!!
 
Lykke til
 
ja, det gikk jo lukt til h...... tanta kom med brask og bram i natt og jeg har grått hele resten av natta.. denne gangen hadde jeg virkelig forhåpninger, siden teite tante drøyde så lenge...
 
mannen kom med en bra sammenlikning i natt. 'det er som om ens største drøm er å reise til mexico. man pakker kofferten, slår av lysene hjemme, stopper posten og drar til gardermoen. man sjekker inn, kjøper den siste norske avisen på ei stund og drikker den siste koppen kaffe i norge. så går man til utgangen, venter på ombordstigning, leverer boardingkortet og går ned den lange gangen inn til flyet. man er så spent, så spent, og samtidig kan man ikke helt tro at det endelig skal la seg gjøre, man skal få dra til mexico. og når man har tatt av jakken og lagt sekken i hattehylla, satt seg ned i setet med avisen og en sjokolade, liksom for å feire, da kommer flyverten og kaster deg ut. uten forklaring, uten unnskyldning. bare slenger deg på trynet ut. og dette skjer hver eneste måned, år etter år..'
 
er det rart man kanskje mister litt håpet etter hvert?
 
takk for alle lykkeønskninger og kryssede fingre og gode ord=)
 
 
takk for gode ord, dere er så herlige! =)
jeg har hatt en skikkelig deppedag, men fant ut at jeg heller skulle være ltt god med meg selv, så jeg dro til frisøren og stripa håret og etterpå shoppa jeg klær. men må innrømme at jeg sendte noen laaange blikk inn på mammaklæravdelinga på hm.... =/
 
håper det klaffer for oss alle fortfortfort! =)
 
Godt at du har behandlet deg selv litt ekstra. Vi vet alle hva du går igjennom og det er tungt. Kan ikke noe annet enn å sende deg en stor trøsteklem og lykke til i neste mnd. Vi har jo bestemt at vi skal klare å dette i løpet av 2007[;)]
 
 
Føler med deg[:(][:(]
Det er en like stor skuffelse hver gang mensen kommer...
 
Synes mannen din hadde en utrolig fin historie, kan absolutt sammenligne med den skuffelsen[:(][:@][:(]
 
Back
Topp