Nå er jeg så oppgitt og sur..*oppdatert*

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
*OPPDATERT*
Skulle idag få blodprøvesvarene mine. Tok blodprøve tirsdag etter TUL og igår tidlig. Hadde fått papirene til blodprøvetaking rett fra Volvat, så skulle bare levere de på legekontoret mitt igår da de tok blodprøven. Det skulle da sendes til laboratoriet. Idag kl 10 ringte jeg Volvat. Der fikk jeg svar på den første som ble tatt tirsdag da jeg var 4+3. Den var på 436. Ifølge tabellen ser det bra ut! Men svaret fra blodprøven igår var ikke kommet ennå. Da skulle jeg ringe tilbake kl. 12.00. Gjorde så det. Ennå ikke kommet. Ringte legekontoret for å høre om de hadde fått svar ved en feil. Neida, hadde ikke det. Ringte Volvat kl.14.00 og ennå ikke noe prøvesvar. Sekretæren fra Volvat ringer legekontoret mitt for å høre hvilket laboratorie de har sendt blodprøven til så vi kan finne ut av hva hcg evt har steget til...

Vel, hun ringer meg tilbake etter 5 min og er helt i sjokk. Tror dere f*** meg ikke at legekontoret har sendt blodprøven min tilbake til Volvat med posten, istedetfor å sende det med alle andre blodprøver rett til laboratoriet???[emoji33] [emoji33] [emoji33] [emoji33] [emoji33] [emoji27] [emoji27] [emoji27] [emoji27] [emoji27] [emoji53] [emoji53] [emoji53] [emoji53] [emoji34][emoji34][emoji34][emoji34][emoji34][emoji34]

Første gang i all sin tid hos Volvat denne damen hadde opplevd noe slikt og hun var så lei seg for det. Jeg får da ikke vite om hcgen min har steget eller gått ned eller doblet seg, slik den egentlig skal etter 2 dager. Jeg er så oppgitt. Nå vet jeg jo egentlig like lite som igår[emoji26] [emoji32] Nå er det helg og får ikke vite noe mer før ny UL på mandag og en ny blosprøvetaking[emoji20][emoji45]
Hvorfor har jeg alltid så uflaks? Dagens syteinnlegg fra meg, jenter...

Er det noen av dere som har målt hcg 17 dpo? Hva var den på? Legger med bilde av hcg tabell
20180323_102414.jpg

Last edited:
Det der er ingen problem kjære deg, du ber om å få ta en ny, også laster du inn en av de appene som regner ut hcg-stigning for deg og plotter inn verdi på dagene du har tatt prøver :Heartred

-Sniker :bunny

Det der er ingen problem kjære deg, du ber om å få ta en ny, også laster du inn en av de appene som regner ut hcg-stigning for deg og plotter inn verdi på dagene du har tatt prøver [emoji813]red

-Sniker :bunny
Kl var 14.30 da jeg fikk beskjeden og da lukker legekontoret. Får ikke tatt en ny blodprøve før mandag. Litt viktig å vite hva hcg ligger på, og om det er normal stigning iom det er mistanke om EXU[emoji20] men tusen takk for tips[emoji8]

Å herlighet... skjønner GODT du er sur !
Sånne ting skal jo ikke skje og så skjed det med deg, liksom.. den følelsen er så utrolig irriterende !

Å herlighet... skjønner GODT du er sur !
Sånne ting skal jo ikke skje og så skjed det med deg, liksom.. den følelsen er så utrolig irriterende !
Jeg ble så sur[emoji34] Damen fra volvat hadde kjeftet på dem hun hadde snakket med på legekontoret mitt, for det var helt uhørt noe sånt skulle skje. Så her sitter jeg da.. og må tenkte og lure helt til mandag igjen og kanskje lenger enn det og[emoji53] da blodprøven de tar på mandag må jeg vente med å få svaret på til om tirsdagen. Også er det påske.. og da er alt stengt.

Jeg ble så sur[emoji34] Damen fra volvat hadde kjeftet på dem hun hadde snakket med på legekontoret mitt, for det var helt uhørt noe sånt skulle skje. Så her sitter jeg da.. og må tenkte og lure helt til mandag igjen og kanskje lenger enn det og[emoji53] da blodprøven de tar på mandag må jeg vente med å få svaret på til om tirsdagen. Også er det påske.. og da er alt stengt.
Fy f altså.. Er jo umenneskelig å gå sånn som du gjør nå.. skjønner ikke at det er lov engang !

Fy f altså.. Er jo umenneskelig å gå sånn som du gjør nå.. skjønner ikke at det er lov engang !
Det er ren tortur å gå sånn og ikke vite noen verdens ting for sikkert[emoji27] Høyst sannsynlig Exu, men vet ikke helt sikkert. Ny UL mandag. Da er jeg 5+1, så ikke sikkert vi ser noe mer. Redd jeg må gå helt til uke 6 for å bekrefte det ikke er noen hjertelyd osv[emoji53] Redd for å eventuelt få smerter i tilfelle det er exu.. alle de h****** tankene. Evig tankekjør!

Det er ren tortur å gå sånn og ikke vite noen verdens ting for sikkert[emoji27] Høyst sannsynlig Exu, men vet ikke helt sikkert. Ny UL mandag. Da er jeg 5+1, så ikke sikkert vi ser noe mer. Redd jeg må gå helt til uke 6 for å bekrefte det ikke er noen hjertelyd osv[emoji53] Redd for å eventuelt få smerter i tilfelle det er exu.. alle de h****** tankene. Evig tankekjør!
Det skjønner jeg... dette burde jo ingen oppleve... jeg har ikke ord for hvor vanskelig det må være for deg :(

Det skjønner jeg... dette burde jo ingen oppleve... jeg har ikke ord for hvor vanskelig det må være for deg :(
Det unner jeg ingen andre å oppleve[emoji27] Et sånt mareritt fra jeg våkner opp og til jeg sovner igjen[emoji53] vil bare ha et klart svar!

Jeg håper virkelig du får et klart svar om ikke så lenge ! Fytti grisen ass... STOR KLEM!!
Håper for all del jeg får et helt klart svar på mandag. Om det er exu vil jeg ikke vente å se ann. Da vil jeg opereres og få det overstått.. orker ikke å bli gående sånn her mer... Typisk det er påske nå også. Alle 3 barn har ferie i 10 dager! Aner ikke hvordan jeg skal forklare dem hvis jeg skal opereres[emoji53] [emoji33]

Uff herregud for noen folk[emoji849] jeg får så vondt av deg[emoji22]
Uff Ja, søta[emoji53] jeg blir så oppgitt. Tenk å sende blodprøver i posten tilbake til Volvat, som skulle sendes direkte til laboratoriet med alle de andre blodprøvene de tar? Hvordan i alle dager går det ann? Da vet vi jo ikke om hcg stiger eller ikke. Om den sank kunne det jo tyde på at kroppen ordner opp selv i tilfelle exu. Jeg blir så matt!

Uff herregud for noen folk[emoji849] jeg får så vondt av deg[emoji22]
Uff Ja, søta[emoji53] jeg blir så oppgitt. Tenk å sende blodprøver i posten tilbake til Volvat, som skulle sendes direkte til laboratoriet med alle de andre blodprøvene de tar? Hvordan i alle dager går det ann? Da vet vi jo ikke om hcg stiger eller ikke. Om den sank kunne det jo tyde på at kroppen ordner opp selv i tilfelle exu. Jeg blir så matt!

Håper for all del jeg får et helt klart svar på mandag. Om det er exu vil jeg ikke vente å se ann. Da vil jeg opereres og få det overstått.. orker ikke å bli gående sånn her mer... Typisk det er påske nå også. Alle 3 barn har ferie i 10 dager! Aner ikke hvordan jeg skal forklare dem hvis jeg skal opereres[emoji53] [emoji33]
Du får si mamma trenger å fjerne blindtarmen eller noe ! Føler så med deg :(

Du får si mamma trenger å fjerne blindtarmen eller noe ! Føler så med deg :(
Det hadde jeg egentlig ikke tenkt på[emoji106] Takk for tipset. Hehe.. vet ikke om jeg skal være ærlig med barna eller ikke. De er 10, 8 og 5 år..

Det hadde jeg egentlig ikke tenkt på[emoji106] Takk for tipset. Hehe.. vet ikke om jeg skal være ærlig med barna eller ikke. De er 10, 8 og 5 år..
Vet du, jeg tenker at de trenger ikke vite det om ikke det er helt nødvendig. Det er ikke sikkert de kommer til å skjønne det og bli redd for deg osv og kanskje syns det er forferdelig trist og skummelt, Men det velger du jo helt selv ☺️

Vet du, jeg tenker at de trenger ikke vite det om ikke det er helt nødvendig. Det er ikke sikkert de kommer til å skjønne det og bli redd for deg osv og kanskje syns det er forferdelig trist og skummelt, Men det velger du jo helt selv [emoji5]️
Ja, jeg er nok litt der jeg også. De kommer ikke til å forstå det i det hele tatt! Ble refertilisert i januar. Hadde da operasjon som på lik linje er som KS. Har virkelig ikke lyst på å gå nyoperert nå igjen....huff[emoji53]

Back
Topp