Nå er jeg ruger

ORIGINAL: smygel 78

GRATULERER SOM RUGER OG HVERT ØYEBLIKK GRAVID[;)]

Kunne ikke dy meg måtte bare innom og se hvordan det gikk[:)]

Smygel det er så koslig at du stikker innom, takk skal du. Skal prøve så godt jeg kan å hoppe inn i ditt terminforum, det hadde jo vært sjekt[:D]

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: vestlandsjento

Gratulera som ruger på to gullegg[:)][:)] Blir spennande to veker[:D]

Krysser fingre og tær for at du får positiv test 21. mai[:)][:)]

Takk skal du ha, men du for starte med en positiv test først, lykke til du også.

Takk skal du ha[:)] Ska prøva så godt eg kan[;)]

Åååå så utrolig spennende twinanne[:)] Ble kjempe gla nå som jeg leste denne tråden, 2 gullegg altså[:D][:D][:D][:D][:D]  Kommer til å være kjempe spent fremover !!! Skal krysse armer, bein og alt som krysses kan for at dette skal gå bra      Lykke til kjære deg[;)]

raja10 og livslyst takk skal dere ha for støtten og godordene deres, håper det funker denne gangen.

ORIGINAL: Apple

Oj, dette var flott å høre, Twinanne! Lykke til i rugeperioden! Jeg krysser fingrene for to blå 21. mai! [:)]

helt enig,håper du lykkes da vænnen=)) enig med deg i dette med delingen...sist jeg satte inn egg så hadde det delt seg i 7...hmm...og det var vist bare supert...men det ble neg test,men lurer på om egget ikke festet seg pga dødsfall i familien...hmm...
HÅPER DET BESTE FOR DEG OG KRYSSER ALT JEG HAR[:)][:)][:)]

Gratulerer som ruger twinanne!! Gleder meg til å høyre at du har fått positiv test [:D]

Det der med 5-delt...trur det har med at når egget har delt seg ein gong, så deler delene seg ikkje på akkurat samme tid. hvis du forstår...ble merkelig forklaring det det [&:]

ORIGINAL: TiraV

Gratulerer som ruger twinanne!! Gleder meg til å høyre at du har fått positiv test [:D]

Det der med 5-delt...trur det har med at når egget har delt seg ein gong, så deler delene seg ikkje på akkurat samme tid. hvis du forstår...ble merkelig forklaring det det [&:]

Det var fin forklaring det, det betyr at embroidet deler seg litt fortere enn normalt ettersom det allerede hadde begynt på  dele runde nr. 2, så da delet de 3 ander cellene seg sikkert like etter.

ORIGINAL: ElinR

klarer du å holde deg helt til 21 med å teste da?[:)] 

Tja vi fore se, har ikke testet ut el sprøyta denne gangen, blir vel en sjekk om den har forsvunnet ut av kroppen i morgen og mandag tenker jeg, selv om jeg gjorde det samme med billigtester sist så ble det ikke så veldig tidlig testing alikevel, men da kan jeg jo teste dersom jeg vil. Men det var en svak positiv et par dager før testdagen sist så jeg for se om jeg vil hvite om det eventuelt kan være en kjemisk graviditet til eller ikke.

Oj, dette var flott å høre, Twinanne! Lykke til i rugeperioden! Jeg krysser fingrene for to blå 21. mai! [:)]

Nøsste takk skal du ha. Tenk nå starter du med dit første forsøk gså, det blir spennendes det

Sjeder meg litt denne rugeperioden, så jeg tester ut el sprøyta fra i morgen og stopper når den er blendanes hvit, har jo skapet fult av billigtester jo, greit å bruke noen av dem 20 -30 eller hva jeg har der, men 2 av dem er skikkelig tester også da Clearblue digital. De sparer jeg til det blir en positiv test, håper ikke bateriene går ut på dato før den tiden da[&:]

Ååå, så spennende[:D] Krysser alle fingrene for positiv test!!!

Morro å lese om Porsgrunn og hvem som jobber der og hvordan dere liker de forskjellige. Har vært der borte en gang før, og skal snart igjen. Hadde Kahn sist, på uttak og innsetting. Ei dame på forsamtalen, husker ikke navnet, men hun var veldig koselig. Kahn var grei han og, husker egentlig ikke så mye av det.. anna enn at uttak var vondt, og innsetting kjente jeg ikke[:)]

Lykke til den 21.[:D][:D] 

Jane2 takk skal du ha[:)]

Da var det nok Dr Frieberg du hadde på forsamtalen kan jeg tenke meg.

Takk skal du ha Henna, håper at det klaffer denne gangen.

Lykke til med deg også[:D]

ok, da gjør jeg det, men jeg fikk ikke vite tiden på innsettingsdagen føre jeg hadde uttak, men kan ihvertfall ringe henne forde da.

fortsatt lykke til med rugingen

Hegemw jeg tror nok du får datoene på siste ultralyd før egguttaket, det har jeg fått begge gangene, rart at de gjør forskejll på dette da i Porsgrunn. Men med fryseegg så kan det jo være at man får tid over telefon.

Nesing det var godt å ha deg hjemme igjen, håper du har kost deg skikelig nå. Det er godt at du krysser fingrene for meg, det trenger jeg nå

men du hadde kanskje også ul i porsgrunn eller?
har ul her jeg, på volvat. men jeg kan jo spørre kanskje.

ORIGINAL: hegemw

men du hadde kanskje også ul i porsgrunn eller?
har ul her jeg, på volvat. men jeg kan jo spørre kanskje.

Selfølgelig jeg hadde jo ul i Porsgrunn, glemte at du har på volvat på andre siden av Oslo fjorden.
Da må de jo ringe Porsgrunn og du får beskjed   etterpå, hvordan fungerer denne prosedyren da, og hvor sjapt får du bekjed om timen din på egguttak?

ORIGINAL: ElinR

merker du noe forskjell på rugingen denne gangen i forhold til forrige gang da twinanne?

Absolutt, mindre bivirkninger[&:] men det er jo bra for bivirkningene dukker nok tidligst opp i morgen i henhold til festing, nå har iallefall stikkene grodd og jeg kjenner ikke noe i eggstokken. Ellers så har jeg fått rosa crinone rester senere en sist gang, så vidt litt i dag. Lite som komer ut enda også.
Men[&:]høyre øye hovnet opp i stad, ikke så ille som sist men delvis hoven??????? Hva er det som gjør dette da, tåler Bjørkepollen[8|]må vel være rester i kroppen da kanskje, eller kanskje jeg er gravid for da blir alle symptomer på allergi, forkjølelse og slike ting forsterket, bare tulla nå er jo bare på dag 6 etter egguttak så litt værl tidlig for graviditetssymptomer. Litt småøm i brystvortene, men ingen ting annet, er i godt humør - det er jo så fint vær ute, koser meg jeg.
Glemte å si at jeg kjente det stakk da jeg løftet balja som jeg brukte til fotbad da jeg skulle tømme den, så jeg løfter litt forsiktig nå, ikke mer enn en bøtte full av vann har jeg funnet ut er min grense. Plantingen i 8 verandakasser og potter så skal min mann bære sekkene  og det tunge ut på gresplenen så fyller jeg og planter der og han bærer alt på plass, etterpå eventuelt når han kommer hjem fra jobb dersom han ikke er hjemme da. Så jeg har fått meg en bærer fortiden. [8D]

ORIGINAL: pikolino

Krysser det jeg er god for. Dette må jo bare gå bra [:)]

Back
Topp