nå er jeg redd :/

Mspower

Forelsket i forumet
Blødningen min skulle forsvinne når jeg begynte på puregon...
nå er det 6dager siden i dag jeg begynte på dem og blør fortsatt.. mye mindre selvsagt,men har vært sjukt mye.

Tenkte jeg fikk ringe st.olavs og høre hva dem sa...
ringte nå og forklarte åssen det var osv... og hu fikk en helt anna stemme :/ bah...
hu måtte levere papirene mine til overlegen der,og få han til å ringe meg så fort som mulig...

Noen som har vært borti detta her?
kjenner jeg mista alt håp nå :/

Hmm... [8|] Håper han ringer deg fort så du slipper å lure. Ikke moro det her Mspower.. [:(] Men tror nok det går veldig bra for det altså, fortsetter å krysse fingrene [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Hmm... [8|] Håper han ringer deg fort så du slipper å lure. Ikke moro det her Mspower.. [:(] Men tror nok det går veldig bra for det altså, fortsetter å krysse fingrene [;)]

Håper han ringer fort jeg å.. men.. det kan jeg vel bare håpe... for dem er så trege :/
takk søta.. <3 håper du har rett.

Selvsagt har jeg rett [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Selvsagt har jeg rett [;)]

Takk søta <3
Da håper jeg det ;)

ORIGINAL: Nesing

Håper de raskt ringer deg opp igjen slik at du får et svar du kan forholde deg til! Ikke kjekt at du fremdeles blør og vi får bare håpe det likevel vil gå bra å fortsette stimuleringen! 

Håper jeg å :(
oxo håper jeg dem snart ringer... blir gaaaal :S

ORIGINAL: Nesing

Håper de raskt ringer deg opp igjen slik at du får et svar du kan forholde deg til! Ikke kjekt at du fremdeles blør og vi får bare håpe det likevel vil gå bra å fortsette stimuleringen! 

Signerer denne.. Tenker på deg

nå ringte dem.. endelig...
mulig jeg var dårlig nedregulert? eller noe. hmm. vet ikke hva dem mente,men..
skulle fortsette med sprøyter,så skulle dem se på det når jeg kom... litt letta! :)

ORIGINAL: Ivara

Så bra at de ikke ville avbryte sånn med en gang da ihvertfall [:)]
Blir spennende å høre hva de sier på kontrollen.

På kort regime begynner man jo med sprøytene mens man fortsatt blør, så det trenger jo ikke å bety noe. Krysser fingra for deg!

sign

På kort regime begynner man jo med sprøytene mens man fortsatt blør, så det trenger jo ikke å bety noe. Krysser fingra for deg!

Håper dem ikke avbryter oppi der på fredag å :/
har hørt det på kort regime,men.. er jo noe anna uansett :S

ORIGINAL: håpomspirenosnart

sign

Back
Topp