Nå er jeg overasket !!

mamma for 1 gang

Glad i forumet
Fått hentet den gratis Libero gavepakken. og det var så mye nyttig i den :0) virkelig verdt å hente den ja [:D][:D]

det var en liten toalett mappe med en liten flaske med bade olje og en liten eske med amme innlegg

det var også en pakke med bleier noen i 2-4 kg og noen i 3-6 kg

det var også en hel pakke med wet wipes

også var det 5 stk engangs vaskekluter

og en pakke med engangs skifteunderlag

en baby lue

og en rangle som også kan henges på vogna

og til slutt 2 stk tena lady mini magic odour control[:D][:D]

åå jeg vi også ha!
Gubben har meldt meg inn i klubben, så jeg regner med å få en sånn pakke jeg også!
Hvor mange uker er du på vei nå???

ORIGINAL: Elle35

åå jeg vi også ha!
Gubben har meldt meg inn i klubben, så jeg regner med å få en sånn pakke jeg også!

jeg fikk brev i posten med sånn "gavekort" som jeg måtte ha med og bare lever inn hos Lindex noen uker etter at jeg meldte meg inn bare [:D]

jeg er 33 uker i dag [:D]

Jeg har også meldt meg inn.. håper den kommer snart[:D]

ORIGINAL: mamma for 1 gang

åå jeg vi også ha!

jeg fikk brev i posten med sånn "gavekort" som jeg måtte ha med og bare lever inn hos Lindex noen uker etter at jeg meldte meg inn bare [:D]

oi spennende!
jeg er jo straks 32 uker!!! :-D

jeg meldt meg på den her og fikk email at jeg kan hente i løpet av uke 17, så det er heeeelt på slutten av april[:(][&:][:'(] skjønner ikke hvorfor jeg får ikke tidligere[8|]

ORIGINAL: Lillebollå

Jeg har også meldt meg inn.. håper den kommer snart[:D]

Er bare å glede deg, jeg ble kjempe overrasket over mengden av gratis ting som er i den esken :0)

ORIGINAL: mamma for 1 gang

åå jeg vi også ha!

oi spennende!
jeg er jo straks 32 uker!!! :-D

he he he ja er bare å Glede seg :0)

Hvis du er medlem mens du er gravid, får du et gavebevis til Libero startboks i posten fra to måneder før terminen og frem til fødselen. På gavebeviset står det navnet på din nærmeste Lindex-butikk, der du kan få utlevert Libero startboks. Den koster selvfølgelig ingenting.

ORIGINAL: det er bare meg

jeg meldt meg på den her og fikk email at jeg kan hente i løpet av uke 17, så det er heeeelt på slutten av april[:(][&:][:'(] skjønner ikke hvorfor jeg får ikke tidligere[8|]

hmmmm, når jeg tenker etter så fikk jeg jo mitt "gavekort" i posten for en uke siden jeg, så en må vel kanskje være 32 uker eller noe da.....

egentlig det står at man må være over 28uker. men uansett nå er jeg uke 30 og da jeg får gave kort så jeg er i uke 37 eller 38[:'(]

egentlig det står at man må være over 28uker. men uansett nå er jeg uke 30 og da jeg får gave kort så jeg er i uke 37 eller 38[:'(]

hmmm syntes det er rart att noen får den før andre, er ganske så urettferdig det da..... men kan jo være du får det før.....

jeg meldte meg inn rundt uke 12 eller noe mener jeg, men har ikke hørt noe som helst om den pakken etter det. Er 32 uker i dag da, så håper jeg snart får hente lapp på boksene i posten!![:D]

ORIGINAL: tullemor79

jeg meldte meg inn rundt uke 12 eller noe mener jeg, men har ikke hørt noe som helst om den pakken etter det. Er 32 uker i dag da, så håper jeg snart får hente lapp på boksene i posten!![:D]

Da er den sikkert i posten snart..... [:D]

Hvis dere leser det siste jeg skrev her inne på tråden så er det hentet fra Libero sin side!

Jeg har meldt meg inn for lenge siden jeg og har ikke fått noe hentelapp ennå. jeg er jo straks 33 uker!

ORIGINAL: janpanmarsipan

Jeg har meldt meg inn for lenge siden jeg og har ikke fått noe hentelapp ennå. jeg er jo straks 33 uker!

Samme her. Hvis det ikke dukker opp noen lapp om en måneds tid kommer jeg til å ta kontakt for å høre :) Det står jo på siden at man skal få den fra to mnd før termin frem til fødselen, men jeg er så utålmodig av meg ;p

Back
Topp